  • 1. Data: 2010-07-28 08:19:28
    Temat: Naprawa kosiarki w Krakowie
    Od: "Jurek K." <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moja kosiarka (AS Motor 6 KM, dwusuw, napęd) wymaga dość gruntownego remontu i
    przeglądu. Szkoda mi jej kasować, bo bardzo dobrze mi służyła, a silnik wydaje
    się być w porządku Będę wdzięczny za namiary na jakiś sensowny punkt napraw w
    Krakowie bądź okolicy. Jeśli nie na tę szanowną listę, to proszę o maila na
    adres prywatny.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję,

    --
    Jurek K.

  • 2. Data: 2010-07-28 08:44:10
    Temat: Re: Naprawa kosiarki w Krakowie
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jurek K." <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > napraw w
    > Krakowie bądź okolicy. Jeśli nie na tę szanowną listę, to proszę o maila

    SWię przeważnie nie opłaca... Nowe są tanie.

  • 3. Data: 2010-07-29 21:55:13
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    do tego co się generalnie nie opłaca:

    naprawa generalna we wrocławiu - 220zł,