  • 1. Data: 2010-07-25 18:46:34
    Temat: Zabytkowa sieczkarnia ozdoba do ogrodu
    Od: "AreK" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam do zaoferowania ciekawy eksponat do ogrodu
    http://allegro.pl/item1159494960_zabytkowa_sieczkarn
    ia_ozdoba_do_ogrodu_kwietnik.html

    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2010-07-25 21:49:09
    Temat: Re: Zabytkowa sieczkarnia ozdoba do ogrodu
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 20:46:34 +0200, AreK napisał(a):

    > Witam
    > Mam do zaoferowania ciekawy eksponat do ogrodu
    > http://allegro.pl/item1159494960_zabytkowa_sieczkarn
    ia_ozdoba_do_ogrodu_kwietnik.html

    > Pozdrawiam

    Dobre dla właścicieli ogrodów agroturystycznych, tylko i wyłącznie tam. Nie
    wyobrazam sobie mieszczucha, któryby chciał to mieć w swoim ogrodzie.

  • 3. Data: 2010-07-26 05:05:03
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    ia_ozdoba_do_ogrodu_kwietnik.html

    > Dobre dla właścicieli ogrodów agroturystycznych, tylko i wyłącznie tam.
    > Nie
    > wyobrazam sobie mieszczucha, któryby chciał to mieć w swoim ogrodzie.

    Gdybym nadal miał działkę, to po remoncie znalazbym dla niej zajęcie -
    przerabianie chwastów na sieczkę dobrą do kompostownika - zmalałaby
    potrzebna objętość kompostownika, a także nawijanie się łodyg (łyko słabo
    się rozkłada) na oś glebogryzarki. Znikłby problem z badylami słonecznika i
    topinambura, pędy fasoli i grochu. Noże - być może są jeszcze do nabycia w
    GS-ach.

  • 4. Data: 2010-07-26 05:22:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > i topinambura, pędy fasoli i grochu. Noże - być może są jeszcze do nabycia

    Daleko do tego Siewierza. Dorobić konstrukcję można, napęd elektryczny
    także. Ja mam sieczkarnię, ale jako moduł do maszyny Astra (Litwa) -
    uniwersalna maszyna wieloczynnościowa do gospodarstwa wiejskiego - piła
    tarczowa, strugarka-równiarka, młynek-śrutownik, szatkownica, sieczkarnia,
    szlifierka ostrzałka. Wspaniałe urządzenie dla: prac remontowych, dla
    pszczelarza - do budowy produkcji uli drewnianych, dla domowego szkutnika,
    dla hodowcy drobiu, kóz, owiec, królików, a nawet stada krów czy
    nierogacizny, a nawet przygotowywania paszy dla ryb roslinożernych, takich
    jak karp czy amur. Brakuje w tym zestawie łuszczarki do kukurydzy, ale były
    dostępne w Polsce firmy Robix, dałyby się zaadoptować.

  • 5. Data: 2010-07-26 05:25:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    Z taką maszynką dobrze by mi się żyło, czy to nad jeziorem Morąg, czy to nad
    Soliną... Od hodowli zwierzyny do jej przeróbki (opał do kuchni, wędzarni,
    grilla)... :-))))))))

  • 6. Data: 2010-07-26 07:53:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 07:22:39 +0200, Panslavista napisał(a):

    > (...)Brakuje w tym zestawie łuszczarki do kukurydzy, ale były
    > dostępne w Polsce firmy Robix, dałyby się zaadoptować.

    Hmmm, można adoptować kota, psa, to pewnie już i łuszczarkę ;-PPP

  • 7. Data: 2010-07-26 08:45:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Hmmm, można adoptować kota, psa, to pewnie już i łuszczarkę ;-PPP

    Ale może być adaptacja sypialni na bibliotekę.
    Adaptacja to dostosowanie, przysposobienie.

  • 8. Data: 2010-07-26 08:53:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 10:45:53 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Ale może być adaptacja sypialni na bibliotekę.
    > Adaptacja to dostosowanie, przysposobienie.

    Adaptacja to jednakoż nie adopcja. Czyli adAptować to nie to samo, co
    adOptować.

  • 9. Data: 2010-07-26 09:02:58
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Adaptacja to jednakoż nie adopcja. Czyli adAptować to nie to samo, co
    > adOptować.

    Chcesz się pokłócić? :-))))

  • 10. Data: 2010-07-26 12:12:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Lip, 20:46, "AreK" <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
> [...]

    Za młodu u wuja pod Zamościem wiele godzin na czymś takim
    pracowałem :]
    Stan tego egzemplarza jest katastrofalny, skąd to wyciągnąłeś, z
    jeziora???
    Taniej i łatwiej zrobić nową na wzór tego niż restaurować...

    Pzdr.
    L.