  • 1. Data: 2013-06-14 08:58:35
    Temat: Naprawa powierzchni betonowego podjazdu dla wózka.
    Od: margol <g...@w...pl>

    Witam

    Sąsiadka poprosiła mnie o naprawę betonowego podjazdu
    dla wózka, którego powierzchnia trochę się złuszczyła.
    Wiem, że najlepiej było by skuć go i wylać ponownie,
    ale jest na tyle duży, że zakup gotowej mieszanki betonowej
    będzie dość kosztowny, a zdobycie niewielkiej ilości piasku
    też nie jest łatwe. Pomyślałem, że może da się położyć
    na niego cienką warstwę jakiejś zaprawy, ale właśnie jakiej?
    Może wylewka samopoziomująca, albo jakaś zaprawa wyrównująca
    lub klejąca + siatka zbrojąca? Ma ktoś doświadczenia w podobnym
    temacie. Nie musi to być super wytrzymałe rozwiązanie na 100 lat,
    wystarczy, że wytrzyma kilka, najwyżej za jakiś czas powtórzę
    operację.

    MG

  • 2. Data: 2013-06-14 09:04:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 08:58:35 UTC+2 użytkownik margol napisał:
> [...]
    > temacie. Nie musi to być super wytrzymałe rozwiązanie na 100 lat,
    > wystarczy, że wytrzyma kilka, najwyżej za jakiś czas powtórzę
    Przesmaruj całośc mrozoodpornym klejem do gresu

  • 3. Data: 2013-06-14 12:05:48
    Od: margol <g...@w...pl>

    > Przesmaruj całośc mrozoodpornym klejem do gresu

    To też była moja pierwsza myśl i chyba przy nie zostanę:-)

    mg

  • 4. Data: 2013-06-16 11:29:54
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 14 Cze, 12:05, margol <g...@w...pl> wrote:

    > To też była moja pierwsza myśl i chyba przy nie zostanę:-)
    >
    > mg

    Najpierw odkuj wszystko, co luzne, (metoda przeciagania młotka), to
    dopiero zobaczysz ile zostanie i jaki bedzie zakres prac.
    Potem oczysc dobrze podloze roznymi sposobami ( szczotka stalowa, ew.
    kwas solny...) splucz dobrze woda i poszukaj dobrej szpachli do
    betonu.
    Jesli placki do zaszpachlowania beda duze, to pomysl najpierw o
    "warstwie sczepnej".