    Date: Sun, 25 Jul 2010 22:21:56 +0200
    From: Jarek <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Naprawa trawnika

    Witam!
    W zeszłym roku kiepska firma zrobiła mi trawnik. Niestety ziemia którą
    przywieźli okazała się za ciężka - miejscami mam placki łysej, twardej
    jak skała gliny na której nic nie chce rosnąć (pare chwastów się trzyma).
    Chcę to zreanimować i mam taki pomysł żeby położyć tam warstwę torfu
    odkwaszonego i przejechać to glebogryzarką żeby to wymieszać. Potem
    zawalcować i posiać trawę. Czy to dobry pomysł ?
    PS: Na głębokości ok 10cm mam położoną siatkę na krety, chcę to zrobić
    tak żeby siatki nie uszkodzić.

    Pozdrawiam
    Jarek