  • 1. Data: 2010-07-08 07:55:12
    Temat: Nawadnianie trawnika - automatyczne
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Znajdę gdzieś w sieci poradnik jak samemu wykonac nawadnianie trawnika w
    systemie zraszaczy wynurzeniowych ?
    Chodzi mi o średnice rur, głębokość posadowienia w glebie, rodzaje zraszaczy
    oraz ich dobór ze względu na kształt podlewanej powierzchni, możliwości
    regulacji itp.
    Kiedyś miałem coś takiego z Gardeny ale gdzies mi ta książka zginęła a teraz
    by się przydała.
    Choć trawnik za duży nie będzie, max 50m^2 to jednak chce zrobić to
    nawadnianie. Może w przyszłości będze robił dużo większy trawnik także było
    by to już jakieś doświadczenie.

    Pozdr.
    Gejzero

  • 2. Data: 2010-07-08 08:18:41
    Temat: Re: Nawadnianie trawnika - automatyczne
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    poszlo na priv

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5260 (20100707) __________

  • 3. Data: 2010-07-08 09:35:57
    Temat: NIEDROGIE
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    http://www.zraszacze.pl/

  • 4. Data: 2010-07-08 13:19:21
    Temat: Re: NIEDROGIE
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    na tej stronie to tylko sklep
    a ja tez poprosze na priva o instrukcje :)

  • 5. Data: 2010-07-08 14:05:01
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    > na tej stronie to tylko sklep
    > a ja tez poprosze na priva o instrukcje :)

    He...he, zamów projekt. Nie u mnie...

  • 6. Data: 2010-07-08 19:40:00
    Od: Wiesiek <wurban|wytnij_to|@op.pl>

    ja na podstawie tego
    http://www.gardena.com/opencms_export/sites/gardena/
    all_brochures/PLpl/planning_pl.pdf

    zaprojektowałem i wykonałem, działa bez zarzutu już drugi rok, pozdr wu