  • 11. Data: 2016-05-11 12:19:51
    Temat: Re: Nie działaja piloty od bramy
    Od: robek <r...@w...eu>

    kurde lipa, przykladalem oba piloty do siebie i sie nie moga
    zaprogramowac, a ten co dziala, mial sie zapalic na stale, a jak go
    puszcze to lampeczka gasnie

  • 12. Data: 2016-05-11 12:39:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 maja 2016 12:20:02 UTC+2 użytkownik robek napisał:
    > kurde lipa, przykladalem oba piloty do siebie i sie nie moga
    > zaprogramowac, a ten co dziala, mial sie zapalic na stale, a jak go
    > puszcze to lampeczka gasnie

    Procedura bezpośredniej rejestracji w odbiorniku
    1. Proszę otworzyć odbiornik i nacisnąć i puścić przycisk oznaczony jako P1
    znajdujący się po prawej
    stronie pokrywy pod światełkiem.
    Światełko się zapali co oznacza, że odbiornik wszedł w tryb próbny.
    Należy być ostrożnym przy puszczaniu przycisku P1 w momencie zapalenia się lampki,
    ponieważ jeżeli
    go przytrzymamy po tym aż zgaśnie, wykasujemy cala pamięć odbiornika.
    2. Wciśnij lewy przycisk pilota, który chcemy zarejestrować.
    Światełko odbiornika błyśnie, co oznacza ze programowanie odbyło się poprawnie.
    3. Zapisywanie odbyło się poprawnie. Jeżeli chcemy zarejestrować więcej pilotów,
    powtarzamy punkt 2
    w celu ich zapisania. W przeciwnym wypadku, czekamy do zgaśnięcia lampki w celu
    zakończenia
    procesu zapisywania i żeby odbiornik wyszedł z trybu próbnego.

  • 13. Data: 2016-05-12 14:57:16
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 06:05, robek pisze:
    > witam, ostatnio z dnia na dzien przestały mi dzialac 2 piloty od bram,

    baterie w pilotach sprawdzałeś? :-)

    M.

  • 14. Data: 2016-05-12 15:12:11
    Od: robek <r...@w...eu>

    W dniu 2016-05-12 o 14:57, M. pisze:

    > baterie w pilotach sprawdzałeś? :-)
    >
    > M.

    ale w pilocie alarm dziala i jedna brama dziala wiec baterie wykluczam

  • 15. Data: 2016-05-12 15:21:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "robek" <r...@w...eu> napisał w wiadomości

    > ale w pilocie alarm dziala i jedna brama dziala wiec baterie wykluczam

    Czy jednym pilotem sterujesz alarmem i dwoma bramami?
    Piloty są produkcji DEA jak napędy bram czy innego producenta?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2016-05-12 15:25:11
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > kurde lipa, przykladalem oba piloty do siebie i sie nie moga
    > zaprogramowac, a ten co dziala, mial sie zapalic na stale, a jak go
    > puszcze to lampeczka gasnie

    Miała zapalić się lampka na odbiorniku, a nie na pilocie!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2016-05-12 15:25:42
    Od: robek <r...@w...eu>

    jest 4 kanałowy, otwiera 2 bramy, jedna do garazu( hormann ) i alarm - i
    ta jedna od garazu i alarm z pilota dziala
    jest innego producenta niz DEA, taki zwykly pilot
    wszystko dzialalo, ale po burzy przestało

  • 18. Data: 2016-05-12 15:27:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 15:12:41 UTC+2 użytkownik robek napisał:
    pilocie alarm dziala i jedna brama dziala wiec baterie wykluczam

    Podaj może model napędu i modele pilotów to ktoś Tobie konkretnie bedzie w stanie
    odpowiedzieć. Bo tak to dyskusja jak ze ślepym o kolorach

  • 19. Data: 2016-05-12 15:32:51
    Od: robek <r...@w...eu>

    W dniu 2016-05-12 o 15:25, yabba pisze:
    > Użytkownik "robek" <r...@w...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Miała zapalić się lampka na odbiorniku, a nie na pilocie!

    nie zapala się na stałe

  • 20. Data: 2016-05-12 15:39:21
    Od: robek <r...@w...eu>

    Naped bramy DEA, nie wiem jaki model konkretnie, a pilot zwykły 4
    kanałowy, 2 piloty DEA poprzednie działają