  • 1. Data: 2023-06-29 12:33:08
    Temat: Nie ja piszę artykuły
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fotowoltaika na minusie. Latem można stracić, ale jest sposób, by tego uniknąć
    https://www.portalsamorzadowy.pl/gospodarka-komunaln
    a/latem-prosument-powinien-aktywnie-zarzadzac-energi
    a-bo-moze-sie-przeliczyc,471968.html
    Za jakis czas zmienia zasady i wszyscy co beda chcieli będą mogli na zasadach
    dobrowolności przymusowej sprzedawać prad do sieci. Sprzedaż to trochę na wyrost
    określenie. Jak się sprzedaje to się dostaje kasę z ktora mozna zrobić co się chce.
    Na przykład gaz do ogrzewania kupić bo docelowo tańszy. System w którym odbiorca
    zapisuje u siebie kwotę do wypłaty i mozna za nia kupić u odbiorcy tylko to co
    produkuje spełnia czesc definicji niewolnictwa. Ładnie okreslili ze magazynujący prąd
    obnizaja cenę na czym traca "sprzedający". Łamane jest w ten sposob prawo wynikające
    wprost z konstytucji, ze niby wszyscy równi, ze nie można dyskryminować itp pierdoły.
    Ukochana przez wielu platforma jak wygra to przywróci porządek prawny iwszyscy beda
    "sprzedawali". Oczywiście cen to nie podniesie ale wszyscy będą sprawiedliwie
    dostawali mniej.

  • 2. Data: 2023-06-29 16:04:05
    Temat: Re: Nie ja piszę artykuły
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Fotowoltaika na minusie.
    Powiedz o co masz taki ból dupy? przecież ty nic nie masz, więc co cię
    to obchodzi jak ktoś wydaje swoje pieniądze?
    Odpowiadać nie musisz bo wiem że niczego mądrego nie napiszesz.

  • 3. Data: 2023-06-29 17:13:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 29 czerwca 2023 o 16:04:08 UTC+2 Janusz napisał(a):
    > Powiedz o co masz taki ból dupy? przecież ty nic nie masz, więc co cię
    > to obchodzi jak ktoś wydaje swoje pieniądze?
    > Odpowiadać nie musisz bo wiem że niczego mądrego nie napiszesz.
    Ależ obchodzi mnie i to bardzo. Ceny robione są pod dochod rozporządzalny ludzi.
    Jeśli ci co kupili nieruchomosci na górce, na dodatek na kredyt,beda mieli przez
    wiele lat niższy dochod rozporządzalny to dla mnie lepiej. Jak będzie dużo
    pustostanów to według ciebie czynsze najmu będą wysokie czy niskie? Grupa nie ma
    znaczenia opiniotwórczego. Ogranicza sie maksymalnie do kilkunastu osob. Nie dla mnie
    masc na ból dupy. Ponabijac się z głupich to frajda. Głupi chytrzy wydali dużo kasy
    na fotowoltaikę. Moze dlatego kupiłem truskawki po 7 a nie po 8, bo 8 może być ceną
    zaporową. Po 8 tez bym kupił bo to nie zaporowa cena dla mnie. Itd,itd.