  • 171. Data: 2019-01-18 22:00:58
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 21:55 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Daj to przyjade z urzedem skarbowym i sanepidem.
    Romyśliłem się, konfidenta nie będę zapraszał :-)

    TG

  • 172. Data: 2019-01-18 22:06:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Romyśliłem się, konfidenta nie będę zapraszał :-)
    To się inaczej nazywa. Sygnalista. :-)

    Robert

  • 173. Data: 2019-01-18 22:19:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 21:55:17 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Daj to przyjade z urzedem skarbowym i sanepidem. Tego co go pytalem znam na tyle
    dobrze ze wierze jemu a nie Tobie. W tej branzy sponsoring nie istnieje. A jesli
    istnieje to w formie dania na czas imprezy sprzedacy piwa parasoli i nalewakow z
    logiem producenta piwa. Piwo musi kupic. Poza tym za znajomym informuje i objasniam
    ze nie ma mozliwosci sprzedawania albo rozdawania alkoholu bez koncesji.

    Podejrzewam że zmyślasz albo znajomy Ciebie wkręca
    Ale raczej zmyślasz
    Wyjdź czasami z tego Twojego poddasza w przerwie miedzy targaniem worków z pelletem i
    pojedz na taką imprezę
    Kilkunastokrotnie pomagałem w organizacji imprez typu dożynki, festyn itp
    Nawet tydzień temu na finał WOSP po raz kolejny pożyczyłem od kolegi co sprzętem
    wojskowym handluje kuchnie polową i lokalna Ochotnicza Straż Pożarna gotowała w niej
    grochówkę
    Wkład do grochówki dały lokalne firmy. Za darmo. A moja żona 3 blachy jabłecznika
    upiekła na licytacje. Koło Gospodyń z pobliskiej wsi mnóstwo innego żarła zrobiło i
    rozdawali to w zamian za datek do puszki. Bez sanepidu i skarbówki się obeszło.
    Jakieś przetargi o których Tobie znajomy opowiada to może z okazji większych imprez
    Np Jarmark św Dominika w Gdańsku czy przedświąteczny jarmark w Gdańsku to czysta
    komercja i tam wystawcy płacą za miejsce. Ale tez kasują. W tym roku przed świętami
    taka 10 cm kiełbasa z grilla 20zł. % lub 6 takich kiełbasek w biedronce kosztuje ok
    10zł. Szklanka grzanego wina 15zł, garstka frytek 12 zł
    Więc na swoje wychodzą
    Ale imprezy typu festyny, dożynki itp to trochę inaczej sa organizowane

  • 174. Data: 2019-01-18 22:23:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 21:55:17 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Daj to przyjade z urzedem skarbowym i sanepidem.

    Jakiś czas temu pisałeś że wiosną u Ciebie pod blokiem organizujecie impreze z
    parasolami piwem itp
    Sanepid i skarbówkę tam sprowadzasz?
    Odpowiedz kulturalnie bez wyzwisk.
    PS
    Teraz pewnie nie ma kto w tej imprezie uczestniczyć bo jak pisałeś lokatorów w
    kamienicy ubyło a nowych chętnych na mieszkanie w starej kamienicy brak
    Zgasisz światło tam niebawem.
    Balsam na oczy nic nie da;)

  • 175. Data: 2019-01-18 22:28:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jakos sa kraje w ktorych stadiony, kina i teatry sa prywatne. Opery i filharmonie
    tez. I jakos daja sobie rade. U nas jakas nedzna aktorka zalozyla teatr i
    awanturowala sie o dotacje. Przed wojna w Polsce teatry byly prywatne. Nie dostawaly
    dotacji i zyly. Slyszales ze rzad USA dotuje produkcje bonda albo innych
    transformersow. A one kosztuja po pol miliarda dolcow i w trzy dni odrabiaja to na
    biletach. Da sie? Da. Nie zebym na mikkizm przeszedl ale obserwowac i wyciagac
    wnioski nikt mi nie moze zabronic.

    No i masz w amerykańskich filmach same napierdalanki. Nikt nie nakręci
    czegoś bardziej ambitnego, bo się nie zwróci.

  • 176. Data: 2019-01-18 22:32:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mogli by wplacic blikiem ale kloci sie to z doktryna placformy ze 2+2=4 plus marza.
    Powtarzaja ciagle jakie male koszty ma fundacja. Ze tylko 8% biora za funkcjonowanie.
    ZUS zaspokaja sie jednym procentem i wszyscy twierdza ze sa okradani.

     Bo na ZUS jest przymus. Jak nie zapłacisz to komornik sam zabierze.
    ZUS obraca wielokrotnie większymi pieniędzmi, budując sobie za te
    pieniądze pałace, a płacącym w zamian oferuje wątpliwej jakości usługi.
    Gdy nie Owsiak, jakość tych usług byłaby dużo niższa.

  • 177. Data: 2019-01-18 22:32:50
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.01.2019 15:05, l...@g...com wrote:
    > Pomijając wszystkie za i przeciw, mam tylkie dwie osobiste uwagi.
    > 1. Razi mnie nieudolność i marnotrawienie pieniędzy przez NFZy itp.
    > 2. Stan wiecznej żebraniny przez WOŚP nie może trwać wiecznie, jeśli chcemy mieć
    solidne państwo.

    Dokładnie tak !
    Po pierwsze to zwolnienia lekarskie do np 3 dni bezpłatne, ani
    pracodawca ani zus nie płaci. Symulantów i uciekinierów na L4 pogonić.

  • 178. Data: 2019-01-18 23:24:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 22:32:57 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]

    nie da sie tego naprawic - bezplatna sluzba zdrowia jest wpisana do konstytucji a to
    oznacza ze absolutnie zawsze będzie niedofinansowana. Ile pieniedzy tam by nie
    wrzucil to i tak znajda sie chętni na nowe ultradrogie terapie. Wobec tego panstwo
    udaje ze sluzba zdrowia jest bezplatna ale organizuje to tak aby kto moze leczyl sie
    prywatnie.

    > Dokładnie tak !
    > Po pierwsze to zwolnienia lekarskie do np 3 dni bezpłatne, ani
    > pracodawca ani zus nie płaci.

    Marzenia scietej glowy. Nagle sie okaze ze wiekszoc zwolnien jest 4-dniowych. A
    ponieważ ostatnie akcje gdy na L4 przechodzili policjanci, sędziowie, nauczyciele
    udowadniają ze te grupy z lekarzami na dokładke uczciwe nie są.
    A nieuczciwy lekarz dlaczego nie mialby wypisac zwolnienia na 4 dni?

    b.

  • 179. Data: 2019-01-18 23:52:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Robimy na podworku. W tym roku tez bedzie pierwszy dzien wiosny obchodzony. Impreza
    jest prywatna i nic nikomu do tego. Nawet jak sie sasiad jak zawsze napierdoli na
    sztywno to strasz miejska moze na niego przez zamknieta brame popatrzec. Piwo z
    nalewaka tez bedzie. Bedzie wodka, bedzie ksiezycowka. Kluczem jest ze impreza jest
    zamknieta. Jak gmina zrobi z dozynek impreze zamknieta to moga sama salmonelle z
    jajek serwowac i nikt sie nie przyczepi. Wode na szklanki moga rozdawac bez zagryzki
    i koncesji.

  • 180. Data: 2019-01-18 23:59:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nigdy nie obslugiwales takich imprez i wiesz lepiej od mojego znajomego ktory z tego
    sie utrztymuje. System jest prosty. Jak robianimpreze typu dozynki to z gminy
    wydzwaniaja do tych co ich potrzebuja. Czyli gastronomie i piwo. I zbieraja oferty
    kto ile chce zaplacic zeby sprzedawac. I nic poza kasa organizatora nie interesuje.
    Rozdawanie darmo piwa miedzy bajki mozna wlozyc.