  • 11. Data: 2012-03-01 07:48:53
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 1 Mar, 08:45, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Ale chyba wyjścia nie masz. Chcesz mieć stabilną podłoge i nie mieć
    > problemów to czeka Cię kapitalny kosztowny remont ...
    > Trzeba wykonać prawidłowo to co schrzanili "fachowcy"  ...
    > A masz chociaż folię pod styropianem ?
    >
    > Oczywiście możesz kombinować z wymianą kafelek , daniem paneli , ale
    > problemy będą ciągle wystepować ...
    > A jak jeszcze nie ma foli to dodatkowo czeka Cię wizyta wilgoci ...

    Eeee... Styropian przewodzi wodę?

  • 12. Data: 2012-03-01 08:21:44
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-03-2012 o 07:13:41 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > przecież wiesz jak jest -wibruje sie ta warstwe którą inwestor ogląda.
    > Jak go nie ma to tylko sam wierzch.
    > Tak sie zastanawiam jak ludzie kupują domy gotowe budowane na sprzedaż -
    > potencjalnie każdy to mina a sprawdzić tego nie ma jak...
    No właśnie obok mnie taki zaczął budować, od sąsiadów i jego robotników
    dowiedziałem
    się kto to jest. Wykupuje tanie działki i buduje domy na sprzedarz.
    Na podstawie tego co widzę to już bym mógł niezły poradnik jak nie budować
    napisać :) właśnie na zimę robił 'zagęszczanie'. Sądziłęm że zostawi
    to tak do wiosny, ale nie zalał betonem. Dzisiaj jak widzę zaczyna
    murowanie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2012-03-01 08:25:17
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Edek"

    nie chcę Cię dobijać, bo inni już to pewnie zrobili.
    Ale ewidentnie nie masz wyjście, kiedyś w domu u teściowej (w połowie
    podpiwniczony) musielismy zrobić to samo.
    Tzn wyglądało to trochę lepiej niż u Ciebie, kiedyś po prostu z braku
    materiałów tak się budowało, tzn. ubity (zagęszczony piasek), powyżej popiół
    jako warstwa izoalcyjna, potem lewary i deski, na tym były położone panele.

    Trzeba było wszystko wywalić, i zrobić izolację i wylewkę.

    A powiedz mi, czy przy takim rozwiązaniu nie 'ciągnie' Ci od ziemi? Bo na
    mój gust powinno i to solidnie.

    pzdr
    mar

  • 14. Data: 2012-03-01 08:25:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 23:45:05 -0800 (PST), /// Kaszpir /// napisał(a):

    (...)
    > Zacisnąć zęby , rozkuć wszystko i zrobić jak należy

    A wczesniej rzeczoznawca, ekspertyza i zdjecia. Wezwanie wykonawcy do
    usuniecia wad. Nastepnie pozew o zwrot kosztow plus slone odszkodowanie.
    Takie, zeby pamietal o nim do konca zycia.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2012-03-01 09:51:53
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Adams napisał:
    > Pod piaskiem bedzie (powinien byc) chudziak.

    Ja bym taki pewny nie byl...
    Jak inwestora nie było, to fahovcy uwalili co im się tam spodobało i
    nikt się nie wczuwał.
    Może chudziaka nie być... :-/

    pozdr
    Robert G.

  • 16. Data: 2012-03-01 09:59:22
    Od: "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com>

    >Użytkownik "Adams" napisał w wiadomości grup
    >
    >Edek, to niemozliwe, a kierowniki budowy byl przy tym ? ;-)
    >
    >Piasek pod styropianem, zdarza sie uzyc piasku (nie mnie)
    >w celu wyrownanie podloza przed polozenie styropianu.
    >Jest to normalna praktyka.
    >Pod piaskiem bedzie (powinien byc) chudziak.

    Oby tak było. Wieczorem jak będę w domu sprawdzę.

  • 17. Data: 2012-03-01 10:34:50
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:jimcle$2kjs$1@alfa.ceti.pl...
    Witam.

> [...]

    w celu wyrownanie podloza przed polozenie styropianu.
    Jest to normalna praktyka.
    Pod piaskiem bedzie (powinien byc) chudziak.

    pozdrawiam
    Adams

  • 18. Data: 2012-03-01 11:04:35
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:jinhaf$le3$1@alfa.ceti.pl...
    > Oby tak było. Wieczorem jak będę w domu sprawdzę.

    Jeżeli tak będzie to sprawa do sądu się nadaje.

    Marek

  • 19. Data: 2012-03-01 11:42:05
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > Jeżeli tak będzie to sprawa do sądu się nadaje.

    Nadaje się do sądu, pod warunkiem, że deweloper jeszcze istnieje...

  • 20. Data: 2012-03-01 11:44:53
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > Jeżeli tak będzie to sprawa do sądu się nadaje.

    Ale gość o nich napisał:

    Budowała firma, wg mojego projektu. Szkoda o nich gadać, zwłaszcza że
    zapadli się pod ziemię.

    Kogo zatem skarżyć??

    pozdr
    Robert G