eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNiskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa › Niskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa
  • Data: 2012-05-20 09:47:41
    Temat: Niskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej

    wiadomo ze prąd zdrożeje o ok 40% w najbliższym czasie
    w związku z powyższym myślę nad stworzeniem dodatkowej instalacji
    elektrycznej w domu alternatywnej do zakładu energetycznego

    pomyślałem o poprowadzeniu osobnej instalacji niskonapięciowej do
    oświetlenia domu,
    jest to chyba najprostsze i najmniejsze straty związane z przemianą na
    AC 230V

    żarówki ledowe w pokojach i na korytarzach zasilane z ogniwa
    fotogalwanicznego na dachu i akumulatora gromadzącego energię.

    być moze inne stałe odbiorniki prądu tez można zasilać z takiej instalacji?

    michal