eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNiskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa › Re: Niskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa
  • Data: 2012-05-20 19:22:16
    Temat: Re: Niskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <news> wrote in message news:4fb8f96e$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...

    > Obecnie nie istnieje tani sposób magazynowania energii, tym bardziej
    > elektrycznej, więc pomysł jest zupełnie nieopłacalny ekonomicznie tylko ze
    > względu na koszty magazynowania owej darmowej energii, które to
    > kilkadziesiąt a może i kilkaset razy przekroczą obecną wartość tego prądu.

    Jedynie chyba grzałka w zasobnik.
    Widziałem ostatnio 3kW wiatrak. Straszny hałs. Taki świst jak od tramwaju
    tylko wyźszy, W promieniu 300m przeszkadzało.
    Do tego te wysokie obroty i strach, że łopaty odpadną, wirnik i mocowania
    łopat się rozsypią od siły odśrodkowej. Kręcił się do 400-800 rpm. Wielkie
    śmigło na maszcie z rurek.
    Ile to pochodzi ? Rok dwa trzy zanim komuś utnie głowę?