  • 41. Data: 2011-10-23 15:22:47
    Temat: Re: Nowe grzejniki w istniejącej instalacji. Problem.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Materiały najlepiej jak kupuje inwestor- wychodzi go to taniej i ma
    > takie jak chce a nie najtańsze bo takie najczęściej kupi wykonawca aby
    > zminimalizować koszty.

    patrząc na to co dalej piszesz to materiały najlepiej ukraść albo kupić
    takie co spadły z TIRa...

    > Dlatego do takich pierdółek jak zrobienie łazienki itp najlepiej wziąć
    > sprawdzonego człowieka z tzw. szarej strefy.

    szara strefa to patologia...

    co gorzej ta patologia wciąga także tych co chcą uczciewei pracować ale nie
    mogą konkurować z tymi co robią na lewiznę a sami siedzą na bezrobociu.
    (skąd bezrobotnych stać na samochody którymi jeżdżą po zasiłek?)

  • 42. Data: 2011-10-23 15:34:39
    Temat: Re: Nowe grzejniki w istniejacej instalacji. Problem.
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Marek Dyjor* wdusil[a] knefle:

    >szara strefa to patologia...

    Moze wiekszy zus im dojebac?

  • 43. Data: 2011-10-23 16:55:46
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2011 09:42:56 +0200, Kris napisał(a):
    > Materiały najlepiej jak kupuje inwestor- wychodzi go to taniej i ma takie
    > jak chce a nie najtańsze bo takie najczęściej kupi wykonawca aby
    > zminimalizować koszty.
    Albo inwestor nie widzi różnicy, kupuje najtańsze a potem majster ma dwa
    razy tyle roboty.
    A majster wie gdzie kupić w tej samej cenie coś porządnego z czym da się
    pracować...

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 44. Data: 2011-10-23 16:57:22
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 23:12:08 +0200, Kris napisał(a):
    > Właśnie dlatego jak chcę zjeść pizzę to sam ją robię, a jak chce mieć dobrze
    > wykonaną instalację z dobrych materiałów to samemu robię lub co najmniej sam
    > materiały kupuje
    A jak chcesz bezpieczny samochód to sam go konstruujesz? Fajnie...

    --
    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?

  • 45. Data: 2011-10-23 19:00:52
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-23 18:57, Pooh pisze:
    > A jak chcesz bezpieczny samochód to sam go konstruujesz? Fajnie...

    To jest demagogia. Jest pewna granica prac, które możesz wykonać
    samodzielnie. Bo chyba nie powiesz, że obiad w domu gotuje Ci kucharz?

    Do położenia płytek w łazience nie trzeba mieć doktoratu z fizyki, czy
    innej chemii. Do zrobienia poprawnie instalacji c.o. też. Wystarczy
    poczytać, podpytać i mieć jako taki zmysł techniczny - prawda, nie
    wszyscy go mają.

  • 46. Data: 2011-10-23 19:05:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zil0g wrote:
    > *Marek Dyjor* wdusil[a] knefle:

    > Moze wiekszy zus im dojebac?

    imho system ubezpieczeń jest durnowaty...

    państwo powinno każdemu gwarantować z podatków minimalną godną emeryturę
    TAKĄ SAMĄ DLA KAŻDEGO, czy to prezydenta czy śmieciaża czy generała czy
    szeregowca czy bezrobotnego. Coś zbliżonego do płacy minimalnej.

    wszelkie dodatkowe świadczenia powinny być opłacane albo przez
    ubezpiecznonego lub przez pracodawcę.

  • 47. Data: 2011-10-23 19:34:48
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Pooh" napisał w wiadomości grup

    >A jak chcesz bezpieczny samochód to sam go konstruujesz? Fajnie...

    Demagogia.
    Ale jak już o samochodach to napisałem wcześniej jak to mi fachowiec płyn
    wymieniał. I co zleciłbyś wymianę takiemu fachurze czy sam wymienił?

  • 48. Data: 2011-10-23 19:42:22
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    ?
> [...]

    .mogą konkurować z tymi co robią na lewiznę a sami siedzą na bezrobociu.
    >(skąd bezrobotnych stać na samochody którymi jeżdżą po zasiłek?)

    Kilka miesięcy wcześniej ty właśnie przy okazji jakiejś dyskusji napisałeś
    że każda złotówka nie wydana na podatek będzie lepiej wykorzystana
    bezpośrednio przez obywatela.

  • 49. Data: 2011-10-23 19:46:21
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]
    >razy tyle roboty.
    >A majster wie gdzie kupić w tej samej cenie coś porządnego z czym da się

    Ty tak na poważnie?

    Jeszcze 5-6 lat temu bym w to uwierzył. Niestety kilka ostatnich lat gdzie
    miałem okazje współpracować z różnymi zarówno Heńkami jak i tzw. Firmami
    pozbawiło mnie złudzeń

  • 50. Data: 2011-10-23 19:58:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > napisałeś że każda złotówka nie wydana na podatek będzie lepiej
    > wykorzystana bezpośrednio przez obywatela.

    niestety jedno i drugie jest prawdą. Dążenie do maksymalnej optymalizacji
    płacenia podatków jest pozytywne, z drugiej strony szara strefa stwarza
    nieuczciwą konkurencję dla legalnych wykonawców.