  • 1. Data: 2015-05-06 18:00:43
    Temat: [OT] Budynek mieszkalny przy głównej ulicy w Krakowie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Dzisiaj zauważyłem że przy głównej ulicy w Krakowie
    gdzie tramwaje jeżdźa od nocy do nocy jest budowany
    blok mieszkalny.
    Już nawet sam developer mówi że mieszkania są pod wynajem.
    Nawet gwarantuje 18% zwrotu przez 3 lata.

    I zastanawiam się kto to kupi???

  • 2. Data: 2015-05-06 18:24:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 maja 2015 18:00:44 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > blok mieszkalny.
    > Już nawet sam developer mówi że mieszkania są pod wynajem.
    > Nawet gwarantuje 18% zwrotu przez 3 lata.

    Kupcy się znajdą a za rok dwa obejrzysz w tvn program w którym zbulwersowani
    mieszkańcy domagają się usunięcia tramwajów bo hałasują. Nie tak dawno było podobnie
    z tymi co pobudowali domy koło lotniska i pőźniej protestowali że samoloty latają.
    Albo ci co na terenach zagrożonych powodziami się budują.

  • 3. Data: 2015-05-06 18:24:11
    Od: "JanT.KRK" <J...@g...com>

    W dniu 2015-05-06 o 18:00, Bolko pisze:
    > Dzisiaj zauważyłem że przy głównej ulicy w Krakowie
    > gdzie tramwaje jeżdźa od nocy do nocy jest budowany
    > blok mieszkalny.
    nie od nocy do nocy - bo nocne też jeżdżą - są również tacy
    deweloperzy, którzy w takich miejscach
    biorą grubo powyżej 10000 za metr kw. - i to w apart. powyżej
    stumetrowych.

    JanT.

  • 4. Data: 2015-05-06 22:11:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 May 2015 09:24:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    pobudowali domy koło lotniska i pőźniej protestowali że samoloty latają.
    >Albo ci co na terenach zagrożonych powodziami się budują.

    Strzelnica na Pasterniku w Krakowie. Mieszkancy pobliskiwgo osiedla
    oczywiscie pyskuja ile wlezie. Strzelnica jest od zawsze, bloki od paru
    lat.

    Zawijaj wiersze.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2015-05-06 22:23:48
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-05-06 o 22:11, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Strzelnica na Pasterniku w Krakowie. Mieszkancy pobliskiwgo osiedla
    > oczywiscie pyskuja ile wlezie. Strzelnica jest od zawsze, bloki od paru

    To ja jeszcze dodam osiedle w Pasikurowicach pod Wrocławiem.
    Od dziesiątek lat w sąsiedztwie był poligon, na którym detonowano
    niewybuchy. Od 2-3 lat mieszkańcy protestują, że jest za głośno.
    Oczywiście, protestują tylko mieszkańcy napływowi, którzy wybudowali
    domy w ostatnich kilku latach.

    Są też tacy, którzy budują się na zadupiu, a po roku piszą pisma, że
    żądają wybudowania drogi, kanalizacji i zapewnienia komunikacji
    zbiorowej. Bo przecież płacą podatki (600 zł rocznie).

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2015-05-06 22:26:08
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    > blok mieszkalny.
    > Już nawet sam developer mówi że mieszkania są pod wynajem.
    > Nawet gwarantuje 18% zwrotu przez 3 lata.

    Pójdą jak ciepłe bułeczki, bo to najwyraźniej samo centrum albo, co
    najmniej, bardzo dobrze skomunikowana inwestycja.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2015-05-07 10:42:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 May 2015 22:23:48 +0200, wolim napisał(a):

    > Są też tacy, którzy budują się na zadupiu, a po roku piszą pisma, że
    > żądają wybudowania drogi, kanalizacji i zapewnienia komunikacji
    > zbiorowej. Bo przecież płacą podatki (600 zł rocznie).

    Ja sie wybudowalem na zadupiu i jesli postawia mi w okolicy jeszcze jedna
    latarnie, to chyba kupie wiatrowke.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2015-05-07 10:50:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2015 18:00, Bolko pisze:
    > Dzisiaj zauważyłem że przy głównej ulicy w Krakowie
    > gdzie tramwaje jeżdźa od nocy do nocy jest budowany
    > blok mieszkalny.

    W Krakowie tramwaje nocą jeżdżą? Nowość jakaś...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 9. Data: 2015-05-07 12:05:53
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 22:23, wolim pisze:
> [...]
    > niewybuchy. Od 2-3 lat mieszkańcy protestują, że jest za głośno.
    > Oczywiście, protestują tylko mieszkańcy napływowi, którzy wybudowali

    Mało to teraz tego wszędzie? Krew mnie już zalewa, a najdurniejsze jest
    to, że aktualne unijne wręcz prawo jest po stronie takich jełopów. Nie
    mogę zrozumieć, czemu tego absurdu jeszcze nikt nie zmienił i że nikt
    nie widzi, że to psuje generalnie publiczny interes...
    Z czysto mojego podwórka: okolice toru "Poznań" i lotniska Ławica,
    okolice wojskowego lotniska Krzesiny, zlikwidowany już po protestach
    mieszkańców nowowybudowanego osiedla tor kartingowy w Gostyniu i
    znalazłoby się jeszcze parę innych.
    Dla wszystkich, z którymi rozmawiam oczywistym jest, że prawo do
    jakichkolwiek protestów i odszkodowań mogliby mieć Ci, którzy byli na
    tym terenie wcześniej, a potem im jakiegoś "hałaśnika" obok wybudowali.
    Ale jak widzę akcje, jak te wyżej i o których wspominaliście, że coś
    istnieje od dawien dawna, po czym się jacyś nowi sprowadzają/budują (bo
    przecież taniej), a potem robią protesty, żeby coś zamknąć, bo im to pod
    nosem hałasuje i serialu spokojnie obejrzeć nie mogą, to bym naprawdę
    najchętniej powybijał wszystkich takich.
    Tymczasem prawo wspaniałe mówi tylko o normach głośności jakie na danym
    terenie mają być spełnione (nieważne, że coś było wybudowane np. 30 lat
    temu kiedy były inne warunki) i że jak spełnione nie są, to ludziki w
    okół mają prawo walczyć :/
    Problem wbrew pozorom nie dotyczy tylko Polski...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 10. Data: 2015-05-07 12:47:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Problem wbrew pozorom nie dotyczy tylko Polski...

    Ale to nie problem - wystarczy by radni uchwalili MPZP w którym na danym
    terenie obowiązuje zakaz budownictwa jednorodzinnego.

    Ale wtedy straciliby obecni właściciele bo ich ziemia straciłaby na
    wartości.

    Pozdrawiam
    Ergie