  • 41. Data: 2015-12-02 10:15:11
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wlasnie masa elektronu swiadczy ze boga nie ma. Bog jak by chcial to odpalil by
    slonce jak by elektron wazyl kilo trzydziesci siedem albo jak by go wcale nie bylo.

  • 42. Data: 2015-12-02 10:17:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 09:29:06 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > A tak swoja drogą to nie czujecie się zażenowani gdy w głównym wydaniu

    zażenowany to ja jestem gdy ktos z kim w ogóle nie da sie porozmawiać o fizyce,
    chemii czy filozofii próbuje z wyższością mi objaśniac idiotyzm koncepcji wiary.

    > A najfajniejsze to są cuda typu "płaczący obraz" czy "Jezus na szybie"
    > gdzie ciemna masa zaczyna pielgrzymkować, a po pewnym czasie okazuje
    > się, że ktoś se jaja robił. :-D

    dlategoz kosciol jest bardzo ostrozny w oglaszaniu cudu -w takim Lourdes zgłoszonych
    jest 4 czy 7 nie pamietam juz tysiecy cudow. A kosciół uznał jednoznacznie cos 65.

    b.

  • 43. Data: 2015-12-02 10:25:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 10:15:13 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wlasnie masa elektronu swiadczy ze boga nie ma. Bog jak by chcial to odpalil by
    slonce jak by elektron wazyl kilo trzydziesci siedem albo jak by go wcale nie bylo.

    Wiem siła razy gwałt i wszystko się spasuje

    Mój syn w wieku 5 lat jest w stanie wybudować wierze z klocków
    Stoi? Stoi
    Ale wystarczy lekkich podmuch i wieży nie ma.

    Posłuchaj wykładu proszę.
    Tu nie chodzi o mase elektronu.
    Chodzi o to że klocki z których się składa materia pasują do siebie.
    Nie tylko teraz ale od 13 mld lat.

    a nasz UKŁAD DZIAŁA i jest STABILNY
    i to jest w tym wszystkim najlepsze
    i to mnie intryguje że klocki nadal do siebie pasują

  • 44. Data: 2015-12-02 11:19:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Myk w tym ze Polsce to od niedawna.

    Czepiasz sie i sam nie wierzysz w to co piszesz. Rozumiem Twoja
    nieracjonalna niechec, ale zachowaj odrobine obiektywizmu.

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2015-12-02 11:31:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-02 o 00:32, Uzytkownik pisze:

    > Wiara jak sama nazwa wskazuje jest to fikcja, na istnienie której nie ma
    > żadnych dowodów, a w którą się wierzy.

    Nie naginaj. Bylo o nauce.

    > Pomyśl, ciemny lud kilka tysięcy lat wcześniej wymyśla coś w co głęboko
    > wierzy, a co my obecnie nazywamy mitologią.

    No i gdzie ta mitologia teraz jest? Co sie stalo z greckimi bogami?

    > Taki sam los czeka pozostałe wyznania. Tylko trzeba jeszcze trochę
    > czasu, aż ludzkość wyjdzie z ciemnogrodu i dojrzeje.

    Bedzie wtedy lepiej Twoim zdaniem?

    > Niestety muszę Cię zmartwić, ale liczba osób wierzących stale maleje i
    > jest to proces nieodwracalny.

    Mnie nie musisz martwic. Wiem to od dawna. Dziwi mnie tylko Twoja wiara,
    ze wtedy bedzie lepiej.

    > A może po prostu Ziemianie tyle, że wcześniejsza, dobrze rozwinięta
    > cywilizacja, po której pozostały mitologie i wierzenia.

    Wiec gdzie sa z tak rozwinieta cywilizacja?

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2015-12-02 11:40:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-02 o 01:35, Borys Pogoreło pisze:

    > Grawitacja to też tylko teoria, ale jakoś nie latasz. Polecam sprawdzić
    > różnicę między teorią naukową, a hipotezą.

    Ty sobie jaja robisz czy naprawde nie czujesz o czym sie dyskutuje?

    > O, mam dobry link:
    > http://www.scientificamerican.com/article/just-a-the
    ory-7-misused-science-words/

    Pomylilem sie. Jenak nie rozumiesz..

    > Ten "ciemny lud", który znał matematykę, astronomię i maszynę parową? Dawne
    > cywilizacje były dużo bardziej zaawansowane, niż się powszechnie uważa.

    Czekaj no niech siegne pamiecia.. Kiedy to Kopernik zyl?

    > Co takiego? Piramidy, posągi z Wyspy Wielkanocnej, mechanizm z Antykithiry?
    > Czy raczej Całun Turyński albo Hadżar?

    Ale to juz nie do mnie. W zacietrzewieniu mozesz i calunie, tylko patrz
    co cytujesz.

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2015-12-02 12:20:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-02 o 09:10, Ghost pisze:

    > Tym bardziej powinny im wystarczyć "nasze" kościoły, po co im odrębne?

    Nie bronie nikomu posiadania swiatyni. Niepokoi mnie tred.

    > Ale sugerujesz, że skoro Chińczycy produkują tanio i nam sprzedają, to i
    > my powinniśmy eksportować do nich równie tanie, przez nas wyprodukowane
    > towary?

    Gdyby eksportowali swiecidelka jak Chinczycy to jak sobie chca.

    > W historii było ich całkiem sporo, najczęściej siłowe. Pomijam, że
    > jednak meczet nie jest tak święty dla muzułman, jak kościół dla katolików.

    Tym bardziej mnie to martwi.

    > Sugerujesz, że do transakcji doszło wbrew woli sprzedającego?

    Nie, ale maja dosc swojej ziemi na stawianie czego chca.
    Nie mialbym nic przeciwko gdyby nie towarzyszaca temu paranoja z
    choinkami i koledami. Jak narazie to najlepiej poradzila sobie Australia
    z podobnymi problemami. "Mozesz przyjechac i zyc zgodnie z naszymi
    prawami, ale jak one Tobie sie nie podobaja to do nas nie przyjezdzaj."
    W podobnym sposob dziala Rosja. Tam tez jest przywiazanie do kultury,
    narodowosci, patriotyzmu itp. A u nas w dyskusjach na tej grupie nie
    brakowalo wpisow, ze gdyby co to pierwsi spieprzaja bo w de maja
    patriotyzm. No i pozniej kreuja sie w telewizji idioci gloryfikujacy
    slusznosc wyrzekania sie wlasnej kultury dla dobra przyjezdnej mniejszosci.

    > Starczy, bo za chwile przyjdzie pierd adaś i zacznie pluć, że jestem
    > muzułmaninem, a ja tylko umiłowałem sobie zdrowy rozsądek przecież :-)

    Za duzo matematyki w tym zdrowym rozsadku. :-)

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2015-12-02 12:33:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Nie bronie nikomu posiadania swiatyni. Niepokoi mnie tred.

    Nie poradzisz. Aczkolwiek uważam, że 95% katolików (nawet gdyby stanowił
    realne wypełnienie świątyń) to żaden procent. Ludzie są zbyt słabi by być
    chrześcijanami, w każdym razie większość. To ma być "sól ziemi".

    >Nie, ale maja dosc swojej ziemi na stawianie czego chca.

    Ale to jest po prostu interes i jeśli chcesz mieć pretensje to do
    sprzedającego je powinieneś kierować.

    >Za duzo matematyki w tym zdrowym rozsadku. :-)

    Za mało w sporach międzyludzkich :-)

  • 49. Data: 2015-12-02 12:53:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-02 o 12:33, Ghost pisze:

    > Nie poradzisz. Aczkolwiek uważam, że 95% katolików (nawet gdyby stanowił
    > realne wypełnienie świątyń) to żaden procent. Ludzie są zbyt słabi by
    > być chrześcijanami, w każdym razie większość. To ma być "sól ziemi".

    Ano. Ale zeby tak latwo w ogole wyprzec sie wlasnej kultury?
    Popieprzonych mamy tych politykow. Wiekszosc starsza ode mnie a ni chu
    wnioskow z historii i reflekcji nad otaczajaca rzeczywistoscia.
    Przemawiaja sobie na swieta narodowe, lataja po Katyniach, opowiadaja
    jak to dziad o kraj wojowal, a kiedy maja na to wplyw temu wojujacemu
    dziadowi zwyklego fucka pokazuja. Oj przydalby sie nam taki Putin
    dzisiejszy.

    > Ale to jest po prostu interes i jeśli chcesz mieć pretensje to do
    > sprzedającego je powinieneś kierować.

    Dokladnie tak. Stad moje zdziwienie, ze Wenecjanie tak latwo rezygnuja z
    dorobku wlasnej kultury. Z drugiej strony to pewnie tacy sami Wenecjanie
    jak ja. Na wyspach tak naprawde rzedko kiedy widac rodowitego
    mieszkanca. Posiadanie tam mieszkania to zbyt dobry interes by tylko
    samemu mieszkac. No i z tekstu nie wiemy czy ten meczet to czesc
    kontynentalna czy laguna.

    Tyz prawda.

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2015-12-02 14:21:32
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 01-12-15 o 22:18, Maniek4 pisze:

> [...]
    > respektuje sie oczekiwania mniejszosci czy jakos tak. Wypowiedz
    > dotyczyla slynnych juz choinek i koled we Wloszech i jego zdaniem dobrze
    > sie dzieje, ze sa ruchy powstrzymujace sie od propagowania
    > chrzescijanskich symboli tam gdzie moze byc mniejszosc muzulmanska. W
    > kazdym razie taki byl sens wypowiedzi. Chyba od czasow ministra Kolodki
    > nie slyszalem wiekszych glupot na tak wyszukanym poziomie z ust osoby z
    > tytulem naukowym. Demokracja po nowemu to dyktat mniejszosci. Czas chyba
    > na nowe definicje socjologiczne i ustrojowe.

    Są nazwiska, które wprost gwarantują wygłaszanie "uczonych pierdół" bądź
    "wyszukanych głupot". Do tych nazwisk należy Balcerowicz,Zoll vel Cwell
    czy Celiński.
    Tu zarówno wyszukane głupoty jak i eksplozja uczonych pierdół jest
    gwarantowana.