  • 51. Data: 2015-12-02 18:46:08
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 17:05:40 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > jesli to przemyslisz to okaze sie ze rownosc religii jest sprzeczna z logiką i
    dlatego tego typu kwiatki wychodzą - w konsekwencji powinno sie to wykreslic z
    konstytucji. W naszym kregu kulurowym podstawa powinno byc chrzescijanstwo, tak jak w
    arabii jest islam.

    Sugerujesz panstwo wyznaniowe?

    --
    bajcik

  • 52. Data: 2015-12-02 19:41:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 18:46:10 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    konstytucji. W naszym kregu kulurowym podstawa powinno byc chrzescijanstwo, tak jak w

    Jak zauwazyłes zaproponowałem przemyslenie tematu. Zrobiłes to? No to napisz jak
    zapewnisz równe prawo religiom gdy jedna z nich ma w statucie wyrżnięcie wszystkich
    innych i traktuje to całkiem poważnie.
    Napiszesz, to ja ci odpowiem co sugeruję.

    b.

  • 53. Data: 2015-12-02 20:05:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Istnienie stabilnego ukladu bylo by czyms co by wskazywalo na istnienie istoty
    nadrzednej, ale tylko wtexy gdyby bylo wiadomo skad sie wziela. Uklad nie jest
    stabilny. Gdyby byl stabilny to ziemia i wszystko co jest w kosmosie bylo by od razu
    w formie skonczonej. A nie bylo tylko powoli powstawalo. Nasze Slonce nie jest
    stabilne, dobrze ze teraz jezt chumorzaste w zakresie umozliwiajacym zycie na Ziemi.
    Sama Ziemia tez nie jest stabilna. Ruchy plyt tektonivznych nie sa oznaka
    stabilnosci. Przypadkowe wybuchy wulkanow i zapowiadane przebiegunowanie tez nie sa
    oznaka stabilnosci. Przywalenie czegos w Ziemie i z wyrwanego kawalka zdobienie sie
    Ksiezyca to na pewno nie jest oznaka stabilnosci. Konsekwencja powstania Ksiezyca
    jest to co kazdego najbardziej interesuje czyli powstanie zycia na Ziemi. Przyplywy
    i odplywy spowodowaly szybsze wyplukiwanie pierwiastkow ktore w pra oceanie w sposob
    przypadkowy zaczely wchodzic w reakcje chemiczne i w koncu stworzyly zywe organizmy.
    Ponoc bez Ksiezyca moglo by nie zatrybic bo stezenie mineralow w wodzie bylo by za
    niskie. Stabilny syworzony przez istote nadrzedna znana w jednej z religii bogiem
    Bogiem posiadal plaska Ziemie bedaca srodkiem wszechswiata.

  • 54. Data: 2015-12-02 20:47:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Istnienie stabilnego ukladu bylo by czyms co by wskazywalo na istnienie
    >istoty nadrzednej

    Niby czemu?

  • 55. Data: 2015-12-02 21:20:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo zaden porzadny konstruktor nie dopusci zeby w jego projekcie cos zylo wlasnym
    zyciem.

  • 56. Data: 2015-12-02 21:46:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Bo zaden porzadny konstruktor nie dopusci zeby w jego projekcie cos zylo wlasnym
    zyciem.

    Jak sztuczna inteligencja?

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2015-12-02 22:02:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Bo zaden porzadny konstruktor nie dopusci zeby w jego projekcie cos zylo
    >wlasnym zyciem.

    Pytanie było w druga stronę: czemu stabilność oznacza pewność, ze był
    konstruktor?

  • 58. Data: 2015-12-02 22:21:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo uznawany w tej czesci swiata konstruktor zwany bogiem Bogiem jest wzorcem dobroci.
    I jako wzorzec dobroci nie moze dopuscic do jakis przypadkowych zdarzen w ktorych
    jego dzieciom jakakolwiek krzywda by sie mogla stac.

  • 59. Data: 2015-12-03 07:01:48
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 21:46:01 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jak sztuczna inteligencja?

    Sztuczna inteligencja ma konkretne zadania do wykonania a nie filozofowanie nad
    istotą istnienia.

    Czytałeś autostopem przez galaktyke?
    Tam jest urywek na temat tego jak ich statek przestał reagować bo kontemplował skład
    herbaty.
    Takiej AI to my budować raczej nie zamierzamy.
    A przynajmniej nie w zakresie pojedynczych systemów.

    AI jaka jest nam potrzebna to pewna ograniczona inteligencja która wykona konkretne
    dosyć proste ale nie trywialne zadania. Dodatkowo aby miała mozliwość sprawnego
    nauczenia sie rozrózniania nowej partii danego problemu.

  • 60. Data: 2015-12-03 08:08:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >wzorcem dobroci. I jako wzorzec dobroci nie moze dopuscic do jakis
    >przypadkowych zdarzen w ktorych jego dzieciom jakakolwiek krzywda by sie

    Widzę, ze mocno przeceniłem twoja umiejętność rozumienia prostych tekstów
    pisanych.