  • 51. Data: 2012-12-07 12:23:11
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:50c1cf8f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie będę tu przecież się rozpisywał o możliwościach jakie ma burmistrz w
    > tej kwestii.

    Szkoda, mogloby byc zabawnie.

    > Może tylko w skrócie bo jest ich cała masa. Począwszy od zatrudnienia w
    > urzedzie oraz wszystkich jednostkach organizacyjnych gminy (szkoły,
    > przedszkola inne zakłady budżetowe) poprzez spółki gminne (PECe, PUKi,
    > TBSy)... Ci wszyscy ludzie mają swoje rodziny, niekoniecznie mam na myśli
    > tę najbliższą - to jest żelazny elektorat!

    Powiesz ile to stanowsk a ile gmina ma ludzi?

    > Ma możliwość sterowania podatkami od nier. dla firm. Dofinansowania po
    > wsiach różnego rodzaju kół gospodyń, świetlic.
    > Szachowania obietnicami doprowadzenia mediów, czy też dowolnymi innymi.
    > Kurwa ile tego jest to sam czasem nie ogarniam!

    Zajebista masz gmine. Kuwejt sie nazywa?

  • 52. Data: 2012-12-07 12:23:14
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message

    > Widzę że czujesz sentyment do PISu...

    Tutaj akuraj ja mam inne zdanie. Gdyby było samo PO albo sam PIS to byśmy
    mieli dopiero zamordyzm. Dobrze, że się ze sobą awanturują, bo gdyby nie te
    awantury to podatek katastralny byłby już od dawna, 5% !
    Tak samo dobrze, że rosną Chiny przeciw potędze USA. Inaczej już wszystko
    byłoby opatentowane i byłby zakaz produkcji nawet cegieł czy cementu ze
    wzgledu na jakieś prawa.

  • 53. Data: 2012-12-07 12:24:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Całą tę kasę wpompowaną w debilną ustawę śmieciową powinno się przekazać
    > na ściganie tych gnoi co wiozą śmieci do lasu.
    > Pewnie nawet ułamek tej kasy wystarczyłby aby temat załatwić

    O! Widze, ze dysponujesz kalkulacja, pokazesz te liczby? Czy moze jako i
    "profesór" binineda, obliczen pokazac nie moesz?

  • 54. Data: 2012-12-07 12:28:33
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Zajebista masz gmine. Kuwejt sie nazywa?

    Eee... szkoda czasu jeśli masz zamiar pierdolić w tym stylu.

  • 55. Data: 2012-12-07 12:30:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Eee... szkoda czasu jeśli masz zamiar pierdolić w tym stylu.

    Wiedzialem, ze znajdziesz sobie jakas furtke by uciec od tych glupot cos tu
    napierdolil.

  • 56. Data: 2012-12-07 12:33:38
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Albo zostaniesz przy jednym, a reszta, jak do tej pory, do lasu.

    Ghost, mnie las nie interesuje. To tak jakby kazdego wsadzac do wiezienia na
    miesiac, bo ktorys sasiad moze kradnie.
    Ktos na nasz koszt obligatoryjnie w najprostszy dla siebie sposob probuje
    pozbyc sie problemu nie robiac tak naprawde nic. A co z lasami? Mam taki za
    oknem, a w nim wersalki, gruz po budowie, zderzaki samochodowe, fotele
    samochodowe, lodowka. Uwazasz, ze ktos kto wywiozl wersalke do lasu wrzuci
    ja do wlasnego kosza na smieci?
    Na dobra sprawe w imie walki z paleniem plastiku mozna ustawowo nalozyc
    obowiazek kupowania pieciu ton wegla tam gdzie nie ma gazu. Gmina po
    przetargu wskaze Ci sklad opalu gdzie bedziesz musial go kupic. Te zagrywki
    smieciowe dokladnie tak wygladaja.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2012-12-07 12:34:20
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > O! Widze, ze dysponujesz kalkulacja, pokazesz te liczby? Czy moze jako i
    > "profesór" binineda, obliczen pokazac nie moesz?

    Czy to oznacza, że jeśli faktycznie tańsze byłoby ściganie wyrzucających do
    lasu niż wprowadzenie obecnej ustawy w życie to nagle zmieniłbyś zdanie?
    Poza tym, ja pisałem w szerszym kontekście o wycofywaniu się państwa z wielu
    dziedzin które dziś nieudolnie okupuje.
    Państwo (administracyjnie) powinno być małe aby dało się je jakoś okiełznać
    i aby w ogóle ono służyło ludziom a nie odwrotnie jak jest dziś.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 58. Data: 2012-12-07 12:38:20
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Wiedzialem, ze znajdziesz sobie jakas furtke by uciec od tych glupot cos
    > tu napierdolil.

    Sam mi ją szeroko otwierasz.
    Zamiast pisać jak mężczyzna, prosto i na temat, zachowujesz się jak ciota
    rzucająca zza węgła kretyńskie teksty.
    Dyskusja w takim tonie jest niemożliwa.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 59. Data: 2012-12-07 12:42:18
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Zara. Ale Ty piszesz o tym co teraz jest. A nie co ma byc.
    >
    > BTW powolali sie na jaks podstawe prawna?

    Obowiazek posiadania smietnika zdaje sie obowiazuje od dawna?
    Jakos do tej pory to przechodzilo, tlumaczylo sie, ze tam nikt nie mieszka i
    takie tam. Ale wraz ze zblizajacym sie nowym rokiem, stanowisko gminy
    zaczelo sie usztywniac.

    > To nie ta bajka.

    To zwiazek przyczynowo skutkowy

    > Zagalopowales sie. Gmina nie moze sie z tego dotowac.

    A co ma robic?

    > No jak nie - a Miller i akcyza na wódę? :-)

    He, no tak. :-)
    Byla tez Gilowska i jej skladka zdrowotna. Coz, paradoksy sie zdarzaja.

    Pozdro.. TK

  • 60. Data: 2012-12-07 12:43:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Sam mi ją szeroko otwierasz.
    > Zamiast pisać jak mężczyzna, prosto i na temat, zachowujesz się jak ciota

    Ojej. Znaczy cioty posluguja sie liczbami, a mezczyzni gledzeniem o
    wysysanych palca brudach?