    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ocieplenie balkonu bez wylewki - prosba o porady.
    Date: Tue, 20 Sep 2011 12:14:03 +0200

    Jestem w trakcie prac zakonczeniowych cięzkich bojów z domem
    etap ocieplenie i w do konca tygodnia muszę podjąc decyzję jak ocieplić góre
    balkonu

    Fachowcy powiedzieli, zeby nie dawac styropianu od gory, ze nie trzeba:) od
    dolu wystarczy hehe
    to juz wole nie dawac plytek a dac styro bez wylewki.

    Jakie macie propozycje na ocieplenie balkonu bez wylewki?

    Maksymalnie co mi wejdzie, aby zachować spadek to 8-7cm,
    aby nie zakrywać odpływów z okien, jak mógł bym je zakryć to z 11cm można by
    wsadzić albo i 12cm ocieplenia ( a może wyciąć w plyie xps jakieś
    odprowadzenia dla odpływów wody z okien? I dać więcej ocieplenia?)

    Wylewka odpada, więc zastanawiam się nad jakimś innym rozwiązaniem.

    Jak to zrobić aby można było później wyłożyć kafelki?

    ktoś kiedyś opisywał jak to zrobił, nie mogę się doszukać niestety.

    Obecnie od spodu mam 12cm styropianu od czoła 10cm
    Od góry jest papa, której nie zrywałem
    na nią co dać?

    a możne coś takiego
    http://www.wedi.artbud.pl/WEDI-p39-1-3-default.html

    w pierwszej wersji był XPS, ale czym przykleić go do papy, aby nie pracował,
    i czym od góry zaciągnąć
    jaką siatkę użyć?

    dzięki za opinie
    pozdrawiam