  • Data: 2009-01-16 12:46:07
    Temat: Ocieplenie ścianki kolankowej od wewnątrz?
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam bardzo niską ścianę kolankową - ma 50 cm. Robię teraz ocieplenie
    poddasza i pewnie, w niektórych pomieszczeniach, będę chciał zabudować
    część ściany kolankowej tak by skos zaczął się dopiero na wysokości
    około1m - spowoduje to, że między płytą gipsową, a ścianą z pustaka
    będzie około 20-30 cm wolnej przestrzeni.
    Zostało mi też trochę wełny mineralnej i zastanawiam się, czy dać tą
    wełnę pomiędzy płytę, a pustaki???

    Pustak to Ytong 36,5 (400) - i nie zamierzam ocieplać domu z zewnątrz -
    przynajmniej na razie przez kilka lat.
    Czy można dać tam wełnę - czy zbyt nie wychłodzę tej ściany???

    Ariusz