  • 1. Data: 2013-12-10 00:14:36
    Temat: Ocieplenie sufitu w garażu - czym?
    Od: nadir <n...@h...org>

    Mam nad garażem łazienkę i mimo styropianu na podłodze w łazience
    "ciągnie po nogach".
    Wymyśliłem sobie żaby zaizolować sufit w garażu, no i pytanie czym to
    najlepiej i najsprawniej zrobić?
    Ponieważ stropy są z Terivy, to nie chciałbym tam robić żadnej
    konstrukcji tylko coś przykleić. Tylko co, wełna czy styropian?
    Znalazłem takie płyty
    http://allegro.pl/welna-mineralna-ursa-akp-3-v-8cm-w
    -plytach-plyty-i3708546170.html
    Można to kleić do sufitu, nie odspoi się?

  • 2. Data: 2013-12-10 11:07:09
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu w garażu - czym?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-10 00:14, nadir pisze:
    > Mam nad garażem łazienkę i mimo styropianu na podłodze w łazience
    > "ciągnie po nogach".
    Mam podobnie i przykleiłem na sufit garażu styropian na klej polimerowy
    podobny do Wikolu (wygląda jak śmietana). Nazwy kleju nie pamiętam. 4-6
    porcji kleju wielkości orzecha na jedną płytę. Trzyma ładnych parę lat.
    Szczeliny między płytami wypełniłem akrylem, a całość zamalowałem emulsją.
    Jacek

  • 3. Data: 2013-12-10 19:42:08
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-10 11:07, Jacek pisze:
> [...]
    > śmietana). Nazwy kleju nie pamiętam. 4-6 porcji kleju wielkości orzecha
    > na jedną płytę. Trzyma ładnych parę lat. Szczeliny między płytami
    Mam to samo do zrobienia ale chyba styropian słabo wygląda:( Może ktoś
    jeszcze podpowie coś łatwego i taniego, żeby dobrze wyglądało i szybko
    zrobić.

  • 4. Data: 2013-12-10 20:05:14
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 19:42:08 UTC+1 użytkownik ZS napisał:

    > Mam to samo do zrobienia ale chyba styropian słabo wygląda:( Może ktoś
    >
    > jeszcze podpowie coś łatwego i taniego, żeby dobrze wyglądało i szybko
    >
    > zrobić.

    najtańszy i dobrze wyglądający będzie aerożel bez żelu. Czekam aż ktoś spyta czy
    używany papier toaletowy można prać. Na bank się doczekam.

  • 5. Data: 2013-12-10 20:14:45
    Od: Zibi <z...@g...com>

    W dniu 2013-12-10 19:42, ZS pisze:
    > Mam to samo do zrobienia ale chyba styropian słabo wygląda:( Może ktoś
    > jeszcze podpowie coś łatwego i taniego, żeby dobrze wyglądało i szybko
    > zrobić.

    Welna frezowana (zwana rowniez lamelowana)w plytach. Sa w roznych
    grubosciach.
    Tzw. system garazowy to sie nazywa.

  • 6. Data: 2013-12-10 20:29:11
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 20:14:45 UTC+1 użytkownik Zibi napisał:

    > Welna frezowana (zwana rowniez lamelowana)w plytach. Sa w roznych
    >
    > grubosciach.
    >
    > Tzw. system garazowy to sie nazywa.
    Tanie miało być, dobrze wyglądać i żeby szybko się robiło. Tanio i dobrze to mech
    wygląda. Ale nie spełnia warunku szybkości i łatwości. Może pleśń. Taką strukturę
    niektóre pleśnie mają jak ocieplacz w kurtce.

  • 7. Data: 2013-12-10 20:59:14
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Mam to samo do zrobienia ale chyba styropian słabo wygląda:( Może ktoś
    > jeszcze podpowie coś łatwego i taniego, żeby dobrze wyglądało i szybko
    Możesz przeciez na styropian dać siatke +klej+farba skoro zalezy tobie na estetyce
    sufitu w garażu.

  • 8. Data: 2013-12-10 21:38:44
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-10 20:05, k...@g...com pisze:
    > najtańszy i dobrze wyglądający będzie aerożel bez żelu.
    Ty Kogutek czasami piszesz z sensem, ale teraz to Ci zupełnie nie wyszło.
    Jacek
    PS
    styropian pomalowany emulsją może nie jest szczytem estetyki, ani wzorem
    techniki budowlanej, ale IMO w garażu nie szpeci, a swoją rolę spełnia,
    no i koszt zabawy groszowy.

  • 9. Data: 2013-12-10 21:44:36
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 21:38:44 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Ty Kogutek czasami piszesz z sensem, ale teraz to Ci zupe�nie nie wysz�o.
    >
    > Jacek
    >
    > PS
    >
    > styropian pomalowany emulsj� mo�e nie jest szczytem estetyki, ani wzorem
    >
    > techniki budowlanej, ale IMO w gara�u nie szpeci, a swoj� rol� spe�nia,
    >
    > no i koszt zabawy groszowy.

    Znasz coś taniego i co się szybko i łatwo robi i dobrze wygląda i nie jest
    styropianem? No i jeszcze na sufit ma być. Ja nie znam. Kim trzeba być żeby samemu
    nie wpaść na to że można otynkować na siatce i pomalować?

  • 10. Data: 2013-12-10 21:53:41
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >Kim trzeba być ...
    chyba jednie takim nadętym bufonem jak ty