  • 1. Data: 2009-08-06 10:11:25
    Temat: Odkurzacz centralny /jaki?/
    Od: Art <a...@a...cal.pl>

    Poszukuję stosunkowo niedrogą i dobrą jednostkę centralną odkurzarcza
    centralnego. Mam poprowadzoną pionową instalację z 2 punktami (1 i 2
    piętro). Czy ktoś może coś doradzić? Nie zależy mi na wyświetlaczu LCD
    oraz zbędnych bajerach na odkurzaczu.
    Najlepiej aby był prosty w obsłudze, bezworkowy i stosunkowo niedrogi.
    Do tego zestaw ssący z włącznikiem w rączce.
    Z tego co widziałem to BEAM 185 w wersji lux spełniał by te wymagania
    (koszt około 2100 zł). Może jest coś o podobnych parametrach/cechach
    w niższej cenie?