  • 1. Data: 2010-07-12 10:25:03
    Temat: Odnowienie wanny
    Od: Mariusz <t...@n...jest.moj.adres.pl>

    Witam grupę

    Stara porządna wanna żeliwna. No i jest parę odprysków (obrzydliwe
    czarne takie coś) głownie wokół dolnej kratki odpływowej. Nie chcę
    malować całej wanny (no chyba że się z nudów rozpędzę). Czym potraktować
    "rany" ?

    - emalia poliuretanowa + utwardzacz (troszkę drogi i chyba za duży
    rozmach jak na moje potrzeby, ale wygląda to na porządne zaopiekowanie
    się pacjentem)
    - emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)

  • 2. Data: 2010-07-13 20:09:07
    Temat: Re: Odnowienie wanny
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Podjedź do pierwszego lepszego marketu budowlanego - sprzedają specjalną
    emalię naprawczą do wanien (malutka buteleczka za parę złotych).

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2010-07-14 07:01:31
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości
> [...]
    > się pacjentem)
    > - emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)

    Przerabiałem temat, jeśli bardzo ci zależy na tej wannie to chyba pierwszy
    wariant i droższy ale efekt współmierny do wydatku. W spraye sie nie baw, bo
    raz to przygotowanie powierzchni a dwa to potrzebowałbyś tych sprajów na 20
    warstw, bo jednym czy dwoma nie oblecisz a jedynie zabielisz, będzie ładnie
    a potem zacznie odłazić.

    P.

  • 4. Data: 2010-07-14 19:59:28
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

> [...]
    > pacjentem)
    > - emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)

    Przed remontem mieszkania 2-3 razy cała odświeżana różnymi preparatami
    nie powtórzę ich nazwy - była ekipa i robiła + samemu wcześniej ubytki bez
    malowania całości biały spray do renowacji jakiś wolnoschnący cos
    wspólnego z epoksydem

    Efekty malowania nie przetrwały z regóły kilku miesięcy - pół roku

    Według mnie - szkoda pieniędzy i "zachodu" na jakiekolwiek naprawy

    No chyba że co te parę miesięcy regularnie malować (bez sensu - lepiej kupić
    niedrogą
    nową )

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl