  • 1. Data: 2010-07-12 07:14:12
    Temat: Panele
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Czy warto kupić panele do mieszkania za 40-60 zł. w leroyu. Czy jest to
    coś warte?
    Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko
    kwestie użytkowe (nie wygląd)?
    W domu jest dość dziki labradorek :)

  • 2. Data: 2010-07-12 16:30:31
    Temat: Re: Panele
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > coś warte?
    > Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko kwestie

    Oczywiście panele i żadnej deski czy parkietu.

  • 3. Data: 2010-07-13 04:33:15
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > coś warte?
    > Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko kwestie

    Za 60-70 zł kupisz merbau jak dobrze poszukasz lub troszkę ponegocjujesz.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-07-14 07:07:30
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Krzysiek rzecze:
    > Czy warto kupić panele do mieszkania za 40-60 zł. w leroyu. Czy jest to
    > coś warte?

    Ja bym wziął panele miast desek, ale AC4 10 mm zamiast typowych AC3 7 mm.

    U siebie mam coś takiego:
    http://www.etdom.pl/Panele_podlogowe_Kronopol_D2474_
    Jablon_Gorska_AC4_10mm-63.html
    i jestem zadowolony.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2010-07-15 14:00:34
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > coś warte?
    > Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko

    jak czasami mnie rodzina z psem (wilczurowatym) odwiedza a na podlodze
    mam panele, to mnie szlag trafia... pazury stukaja bez przerwy. Podloga
    z dobrym przygotowaniem, folia, plyty wytlumiajace (nie cieniutka pianka).
    U rodzicow z parkietem nie slychac praktycznie nic, ale z drugiej strony
    delikatnie sie rysuje.

    Jakbym mial psa i wybieral podloge, to plywajacej chyba bym nie wzial...

    Sierp

  • 6. Data: 2010-07-16 12:00:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za 60-70 zł kupisz merbau jak dobrze poszukasz lub troszkę
    > ponegocjujesz.

    Merbau kupisz nawet za 50 zł, tylko ułożenie i chemia kosztują 3 razy tyle.

  • 7. Data: 2010-07-16 12:09:58
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > coś warte?
    > Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko

    Byłem w takim mieszkaniu, gdzie po panelach biegał dog. Raz to bardzo
    hałasował , a dwa to non stop rozjeżdżały mu się łapy (wysoki i ciężki
    pies). Osobiście to bym pomyślał w ogóle nad jakąś wykładziną, a nie
    panelami czy parkietem. Byc może jakaś chropowata terakota lub gres.

  • 8. Data: 2010-07-16 12:13:33
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    Sztuczna trawa.