  • 1. Data: 2011-06-16 08:44:37
    Temat: Odp: Re: Prośba o pomoc w kupnie domu w kiepskim stanie
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 czerwca 2011, 10:32:47 UTC+2 użytkownik Marras napisał:
    > Dodatkowow kazda Twoja odpowiedz to nowy watek.
    > Dasz rade cos z tym zrobic?

    Nie. Tak działa google groups.

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2011-06-16 12:26:59
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 16-06-2011 o 10:44:37 ZbyszekZ <z...@g...com> napisał(a):

    > Nie. Tak działa google groups.

    W takim razie przestań używać lub coż z tym zrób.
    Może spróbuj ustawić język angielski - wtedy google.groups przestanie
    dodawać "Odp:" zamiast "Re:".
    No i wtedy pisz bez polskich znaków.

    A jeśli masz możliwość to skorzystaj z jakiegoś normalnego klienta usenetu.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 3. Data: 2011-06-16 12:30:20
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]

    >No i wtedy pisz bez polskich znaków.

    >A jeśli masz możliwość to skorzystaj z jakiegoś normalnego klienta usenetu.

    Ja korzystam z OE i nie mam problemów za jego postami

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-06-16 12:41:46
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 14:26, Shaman pisze:

    > W takim razie przestań używać lub coż z tym zrób.

    Przecież to idiota - nie dotrzesz do niego racjonalnymi argumentami.

  • 5. Data: 2011-06-16 12:55:39
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 16-06-2011 o 14:30:20 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości

    > Ja korzystam z OE i nie mam problemów za jego postami

    Bo OE po poprawnym ustawieniu to chyba najlepszy klient usenetu. Szkoda,
    ze domyślne ustawienia ma spaprane i przez to popadł w niełaskę. Odkąd
    przestałem używać nie trafiłem na nic lepszego. Ale jakoś nie mam siły,
    żeby do niego wrócić :)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2011-06-18 06:52:07
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-06-2011 o 14:55:39 Shaman <s...@o...com> napisał(a):

    > Bo OE po poprawnym ustawieniu to chyba najlepszy klient usenetu.
    E tam wg mnie thunderbird lub xnews są lepsze, ale że mam słabego notebooka
    to używam Operę i też nie narzekam, o niebo lepiej się czyta posty
    niż z google.

    --
    Pozdr
    JanuszK