  • 11. Data: 2009-02-16 17:17:43
    Temat: Re: Odpływ liniowy spadek
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e6b9ff9d-ad61-4967-9218-

    >Moje (być może mylne) przeświadczenie jest takie, że odpływ liniowy
    >(jego ozdobna "góra") montuje się idealnie poziomo, a dół w tym czasie
    >"idzie ze spadkiem" producenta (czyli tyle ile fabryka dała)

    >Nie ma więc żadnych "schodków" przy płytkach...

    To wlasnie sugerowaly by zdjecia, niestety nie doszukalem sie jakichs
    instrukcji montazowych. Obawiam sie tylko, ze przy nieszczelnym brodziku z
    sama skromna kabina jednoscienna bez drzwi, woda rozlewala by sie na
    lazienke.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-02-16 19:15:15
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Mozajka generalnie to nie jest moj typ, a odplyw chcialbym zamontowac od
    > strony wejscia.

    Kiepskie rozwiązanie, ja mam dokładnie w druga stronę i nic nie wycieka. W
    drugiej łazience mam pod kątem 90 st. w stosunku do wejścia.

  • 13. Data: 2009-02-16 21:36:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    wiadomości news:4999bb44$0$29367$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Kiepskie rozwiązanie, ja mam dokładnie w druga stronę i nic nie wycieka. W
    > drugiej łazience mam pod kątem 90 st. w stosunku do wejścia.

    Po prostu bardziej mi sie podoba i tyle. To jest jakby kierunek dazenia,
    teraz przerabiam strone praktyczna. :-)

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-02-16 22:11:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Zrób spadek minimalny, jaki tylko możesz zrobić, na tak małej długości
    > woda tak czy tak spłynie, jeśli nawet na kawałku niemal poziomo będzie
    > miała.

    Dzieki za sugestie, w tym kierunku zmierzam.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-02-16 23:52:19
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > A po fazie wstepnego podobania, grzyby, plesnie i wirusy brodawczaka
    doskonale się rozwijają w wiecznie brudnych licznych fugach?
    > JaC

    Fakt, jest to problem ale nie az taki. Tu w hameryce za kilka dolcow kupujesz
    galon Clorax-u to jest plyn dezynfekcyjny na bazie chloru i raz na pol roku
    tym sie te fugi polewa, one pieknie bieleja i przez nastepne pol roku spokoj.
    Ostatnio widzialem teflon w plynie. Co prawda terrorystycznie wrecz drogi bo
    30 dolarow kwarta (ok. 0.9 l) ale podobno skutecznie zamyka pory w tym
    materiale fug. Trzeba tym zielonkawym plynem pedzelkiem kilkakrotnie fugi
    malowac, az za czwartym razem on przestaje wpijac i ta fuga rzeczywiscie staje
    sie hydrofobowa i szczelna. I podobno przez pare lat spokoj.
    Pzdr.

  • 16. Data: 2009-02-17 08:04:39
    Od: "Marcin" <c...@W...pl>

    " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> wrote in message news:gnbf00$1tf$1@news.wp.pl...
    >A po fazie wstepnego podobania, grzyby, plesnie i wirusy brodawczaka
    >doskonale się rozwijają w wiecznie brudnych licznych fugach?
    > JaC

    Wirusy z definicji nie mogą rozwijać się poza organizmem nosiciela...
    Jedynie ze względu na wilgoć nie zginą po dostaniu się w wilgotną szczelinę.
    Może warto zaplanować w takim brodziku ogrzewanie podłogowe ?

    pozdr.
    Marcin

  • 17. Data: 2009-02-17 09:46:59
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <c...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szczelinę.
    > Może warto zaplanować w takim brodziku ogrzewanie podłogowe ?

    Bedzie, bedzie. Dzieki.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-02-17 12:22:58
    Od: a...@g...com

    On 17 Lut, 09:04, "Marcin" <c...@W...pl> wrote:

    > Wirusy z definicji nie mogą rozwijać się poza organizmem nosiciela...
    > Jedynie ze względu na wilgoć nie zginą po dostaniu się w wilgotną szczelinę.
    > Może warto zaplanować w takim brodziku ogrzewanie podłogowe ?

    Pozostaje problem latem. Chyba, ze ktos ma wentylacje mechaniczna,
    ktora bedzie osuszac kabine takze w lato :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2009-02-17 17:17:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]

    Pozostaje problem latem. Chyba, ze ktos ma wentylacje mechaniczna,
    ktora bedzie osuszac kabine takze w lato :-))

    Latem otwiera sie okna i tez jest git.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-02-17 23:31:09
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 16 Lut, 18:17, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > instrukcji montazowych. Obawiam sie tylko, ze przy nieszczelnym brodziku z
    > sama skromna kabina jednoscienna bez drzwi, woda rozlewala by sie na

    Nie rozlewa się (w teorii bo w praktyce zawsze trochę się rozlewa) bo,
    pomimo tego że odpływ liniowy montuje się wypoziomowany, płytki klei
    się z lekkim spadkiem w stronę tego odpływu liniowego. Tak więc brzegi
    płytek przylegają do dekla odpływu linowego (więc nie ma "ząbków") .
    Jeżeli odpływ jest za krótki to albo płytki kładzie się ze spadkiem
    ala koperta, albo wyobla się krawędzie tej "koperty" poprzez
    stosowanie płytek bardzo drobnowymiarowych.

    To tyle z moich obserwacji...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.