    From: " K" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ogrz. elektryczne jaki wariant wybrac?
    Date: Thu, 30 Jul 2009 06:57:48 +0000 (UTC)

    Witam.
    Pracuje w tej chwili nad adaptacja projektu (parterówka), zamierzam
    zastosować ogrzewanie elektryczne, oczywiście taryfa II strefowa.
    Dotychczas byłem zdecydowany na dobrej jakości piece akumulacyjne
    (dynamiczne). Jednak po lekturze paru watków na muratorze, naszły mnie
    watpliwości, czy może lepiej byłoby zastosować podłogówkę? Dodam, że dom jest
    mały ~85m2 (murator DL07 wakacyjny), pomieszczenia są niewielkie.

    Pytania dot. pieców:
    - jakie piece polecacie, czy nie wydzielają one jakichś dźwięków podczas
    dynamicznego rozładowania (wentylator)?
    - czy nadawają się do ogrzewania małych pomieszczeń ~10m2?
    - jak to wyglada gabarytowo?
    - czy mozliwa jest akumulacja bez wydzielania ciepła lub skalowanie tego
    parametru (noc)?

    Pytania dot. podłogówki:
    - jaką technologię wybrać
    - jakie przewagi/wady w stosunku do pieców?
    - generalnie niewiele wiem o podłogówce, wszelkie przemyślenia mile
    widziane...

    Za wszelkie opinie i uwagi będę wdzięczny, mentalnie jestem za piecami...
    W domu zamierzam zastosować reku+GWC