  • 31. Data: 2012-11-23 10:26:24
    Temat: Re: Ogrzewanie gazowe - koszt
    Od: "quent" <x...@x...com>

    dyskusyjnych:e974a426-aa60-4d72-8670-19d5293b33b9@go
    oglegroups.com...
    > Bo na 99% pytanie nie jest powazne.

    Niewykluczone, że ktoś robi sobie jaja. Zawsze jednak temat można
    potraktować jako przyczynek do dyskusji i odpowiedzieć tak by się ona w
    którąś stronę rozwinęła. Maniek ma rację, gdyby parę osób napisało cos o
    swoich parametrach to byłaby to jakaś informacja nie tylko dla, być może,
    niepoważnego pytającego ale też dla potencjalnych pytających.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2012-11-23 12:06:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A próbowałeś to zrobić? Procedura może trwać parę lat.

    Ryli?

    > A normalny człowiek stara się kupić własność gruntu a nie użytkowanie
    > wieczyste - tylko nie zawsze zdaje sobie sprawę, że jest jakaś różnica. A
    > potem jest za późno.

    Jak chcesz kupic konkretny dom, to po prostu nie masz wjscia.