  • 21. Data: 2012-11-22 09:39:54
    Temat: Re: Ogrzewanie gazowe - koszt
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:50acff1b$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja bym nie był taki pewien. Znajomy płaci 6000zł rocznie za samo
    > użytkowanie wieczyste....

    Dobre.

  • 22. Data: 2012-11-22 09:40:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To czemu az tak duzo ???

    Bo to znajomy znajomego, znajomego ciotki corki śwagra. I tak sie rodza
    plotki.

  • 23. Data: 2012-11-22 21:07:13
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-11-22 08:18, Meryl pisze:

    > To czemu az tak duzo ???

    Normalnie. 1% wartości działki rocznie. Działka w Warszawie o wartości
    600 000zł to nie jest jakiś kosmos.

    To jeszcze dorzućmy sprzątanie. 1 sprzątanie domu kosztuje ok. 100zł. W
    roku mamy 52 tygodnie - wychodzi razem 5200zł.

    Chcę zwrócić uwagę, że abstrakcyjne pytanie bez parametrów brzegowych
    daje abstrakcyjną odpowiedź.

    M.

  • 24. Data: 2012-11-22 21:08:17
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-11-22 09:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Meryl" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to znajomy znajomego, znajomego ciotki corki śwagra. I tak sie rodza
    > plotki.

    Nie pieprz. Żadne plotki. Opłata za użytkowanie wieczyste to 1% wartości
    działki.

    Czy uważasz, że działka o wartości 600 000 zł to plotki?

    M.

  • 25. Data: 2012-11-22 21:23:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie pieprz. Żadne plotki. Opłata za użytkowanie wieczyste to 1% wartości
    > działki.
    >
    > Czy uważasz, że działka o wartości 600 000 zł to plotki?

    Uwazam, ze normalny zlowiek przeksztalca uzytkowanie wieczyste, przy takich
    oplatach.

  • 26. Data: 2012-11-22 21:24:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > To jeszcze dorzućmy sprzątanie. 1 sprzątanie domu kosztuje ok. 100zł. W
    > roku mamy 52 tygodnie - wychodzi razem 5200zł.

    Plus utrzymanie portu dla łodzi podwodnych, oczywiscie.

    > Chcę zwrócić uwagę, że abstrakcyjne pytanie bez parametrów brzegowych daje
    > abstrakcyjną odpowiedź.

    Abstrakcyjna odpowiedz i owszem, pytanie nie.

  • 27. Data: 2012-11-22 23:19:16
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-11-22 21:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Uwazam, ze normalny zlowiek przeksztalca uzytkowanie wieczyste, przy
    > takich oplatach.

    A próbowałeś to zrobić? Procedura może trwać parę lat. Do tego takie
    przekształcenie kosztuje - nie zawsze załapiesz się na ulgę.

    A normalny człowiek stara się kupić własność gruntu a nie użytkowanie
    wieczyste - tylko nie zawsze zdaje sobie sprawę, że jest jakaś różnica.
    A potem jest za późno.

    M.

  • 28. Data: 2012-11-22 23:20:00
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-11-22 21:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Plus utrzymanie portu dla łodzi podwodnych, oczywiscie.

    Łodzi podwodnej nie potrzebuję, a sprzątać dom trzeba.

    M.

  • 29. Data: 2012-11-23 09:51:21
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Łodzi podwodnej nie potrzebuję, a sprzątać dom trzeba.

    Mozna wynajac kogos za 100, albo zrobic to samemu.

    A tak przy okazji, czytajac ten watek osobiscie czuje mala zalosc.Czlowiek
    zadaje proste pytanie, a tu sami doktorzy od ocieplen i pretensje, ze takie
    pytanie beznadziejne.
    Co za problem napisac ile mniej wiecej kosztuje to u kogos, podac wlasne
    parametry i po temacie. Z kilku zrodel jakas srednia da sie wyznaczyc,
    dajaca pewien obraz.

    Wiec u mnie, dom ponad 200m^2:
    gaz za zeszly sezon 3300,-
    prad 180 - 200,-/mc.
    woda z kanalizacja 100,-/mc

    Pozdro.. TK
    To sa najwazniejsze oplaty. Czesc z nich ponosi sie w mieszkaniu, wiec nie
    sa tylko domena domow jednorodzinnych.

  • 30. Data: 2012-11-23 10:08:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 09:51:23 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > A tak przy okazji, czytajac ten watek osobiscie czuje mala zalosc.Czlowiek
    >
    > zadaje proste pytanie, a tu sami doktorzy od ocieplen i pretensje, ze takie
    >
    > pytanie beznadziejne.
    Bo na 99% pytanie nie jest powazne. Meryl wczesniejszy nick Baśka ostatnio uaktywniła
    się na róznych grupach z podobnie prostymi pytaniami.
    Pytanie sformułowane: "ile kosztuje ogrzewanie", "ile kosztuje ubezpieczenie", czy na
    sąsiedniej grupie "czy spadło oprocentowanie lokat", "jaką telewizje wybrać" czy
    podobne lakoniczne pytania na kilku innych grupach każą mi przypuszczać że ich autor
    sie nudzi i raczej na odpowiedziach mu nie zależy.