  • 1. Data: 2009-02-15 11:12:22
    Temat: Określenie zapotrzebowania na media
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Witam,
    nie wiem czy na dobra grupe kieruje swoje pytanie, ale chce wstapic o
    warunki zabudowy. We wniosku nalezy podac zapotrzebowanie na media- wode,
    prad, gaz. Czy gdzies sa orientacyjne normy zuzycia mediow w domu
    jednorodzinnym? Czy wyliczyc to na podstawie swojego sredniego zuzycia w
    mieszkaniu? Jak okreslic zapotrzebowanie na gaz skoro mi nawet do glowy nie
    przychodzi ile go zuzywa sie na ogrzewanie.

    Czy podanie tych wielkosci jest wiazace i po wydaniu warunkow zabudowy nie
    dostane ani m3 wody wiecej? :-)

    Pozdrawiam
    Deni

  • 2. Data: 2009-02-15 17:50:01
    Temat: Re: Określenie zapotrzebowania na media
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie przychodzi ile go zuzywa sie na ogrzewanie.
    >
    > Czy podanie tych wielkosci jest wiazace i po wydaniu warunkow zabudowy nie

    Najpierw musisz mieć warunki przyłączenia mediów. A w nich będą już te
    wielkości.