  • 1. Data: 2009-02-14 16:14:36
    Temat: Zawiadomienie - terminy
    Od: Longus <g...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie zwiazane z zawiadomieniem. Skladalem zawiadomienie o checi
    wybudowania przydomowej oczyszczalni, jak prawie minal miesieczny okres
    po ktorym uprowamacnia sie takie zawiadomienie, dostalem pismo aby w
    ciagu 7 dni uzupelnic brakujace dokumenty.
    Moje pytanie kiedy uprawomocni sie zawiadomienie? termin 1 miesiaca
    zaczyna sie liczyc od nowa od momentu dostarczenia brakujacych dokumentow?

    pozdr.
    Greg

  • 2. Data: 2009-02-14 16:33:09
    Temat: Re: Zawiadomienie - terminy
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    Longus pisze:

> [...]
    > Moje pytanie kiedy uprawomocni sie zawiadomienie? termin 1 miesiaca
    > zaczyna sie liczyc od nowa od momentu dostarczenia brakujacych dokumentow?

    30 dni
    chyba ze bedziesz wezwany o kolejne uzupelnienie
    lub sprawa jest szczegolna wtedy 60 dni

    michal

  • 3. Data: 2009-02-17 22:11:13
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik usrobo napisał:

    > 30 dni

    Od czego? Na mój rozum od dostarczenia dokumentów uzupełniających
    (wysłać pocztą, parę dni zabierze to urzędnikom - poczta ma monopol
    prawny czyli jest posłańcem odbiorcy, papiery będą pocztą szły a
    urzędowi termin już będzie stukał...).

    --
    Darek

  • 4. Data: 2009-02-20 16:10:40
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Dariusz K. Ładziak pisze:

> [...]
    > (wysłać pocztą, parę dni zabierze to urzędnikom - poczta ma monopol
    > prawny czyli jest posłańcem odbiorcy, papiery będą pocztą szły a

    niekoneicznie
    z tego rozumowania to najlepiej wysłać pocztą z Ugandy
    i na bank may sprawę pozytywnie załatwioną

    liczy sie data przyjęcia (wpływu)

    Michał