  • 31. Data: 2011-03-22 18:29:24
    Temat: Re: Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-22 10:57, Andrzej Ława pisze:

    > Program tak na oko mają dobry. Tylko co z tego, jak stada baranów będą
    > głosować na tych, co najwięcej obiecują?

    Program mają podobny do Leppera tylko target inny. Lepper gustuje w tych
    co nic nie mają i mówi - wybierzcie mnie to zabierzemy innym. Korwin
    gustuje w tych co płacą czasem podatki i mówi wybierzcie mnie to nie
    damy nic innym.

    Ta sama demagogia tylko grupa docelowa inna więc inne chwytliwe i nośne
    bzdury.

    M.

  • 32. Data: 2011-03-22 18:30:02
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-22 11:12, quent pisze:

    > W demokracji decydują głupcy.

    Dlatego powinien rządzić król. :-)

    EOT

    M.

  • 33. Data: 2011-03-22 19:25:52
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Ta sama demagogia tylko grupa docelowa inna więc inne chwytliwe i nośne
    > bzdury.

    Socjalista uważa to za bzdury - i tak ma być!

  • 34. Data: 2011-03-22 19:29:13
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > UPR/WiP? Tak, a zwłaszcza Korwin Mikke, który popierał w ostatnich
    > wyborach w swoim mieście komitet złożony z członków PiS i kandydata na
    > burmistrza, który był szefem klubu PiS.

    PiS to socjaliści ale raczej ci naiwni a nie ci cwani. Cwani to siedzą w PO
    i SLD.
    Z dwojga złego, lepiej głosować na PiS :-(
    Tak jak w ostatniej 2. turze prezydenckiej.

    A Ty na kogo głosujesz? :-)

  • 35. Data: 2011-03-22 20:10:59
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-22 20:25, quent pisze:

    > Socjalista uważa to za bzdury - i tak ma być!

    Myślisz, że jak będziesz wszystkich dookoła nazywał socjalistami to się
    dowartościujesz? Tak właśnie Korwin chce żebyś myślał.

    M.

  • 36. Data: 2011-03-22 20:20:02
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Myślisz, że jak będziesz wszystkich dookoła nazywał socjalistami to się
    > dowartościujesz? Tak właśnie Korwin chce żebyś myślał.

    A co ma do tego Korwin?
    Masz jakiś kompleks?
    Socjalista uważa z bzdury wszystko o czym mówi szkoła austriacka w ekonomii.
    Przedstawicieli jest wielu, zachęcam do lektury np. Murray-a Rothbard-a o
    wielkim kryzysie.

  • 37. Data: 2011-03-22 20:46:52
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A na kogo głosowałeś?
    Czy aby nie na obiecanki ryżego??

    -----

    | Zarabiałem kasę, płacąc przy tym podatek dochodowy.
    | Kupiłem mieszkanie płacąc podatek od wzbogacenia + dopłatę.
    | Sprzedałem mieszkanie przed upływem 5 lat - naliczono mi podatek ryczałtowy 10%
    kwoty.
    | Buduję dom - kupuję materiały z podatkiem VAT.
    | I na koniec, pewnie nawet nie zdążę spłacić 1/5 kredytu, państwo dowali mi podatek
    katastralny.
    | Jak pomyślę, że każda moja zarobiona złotówka została obciążona podatkiem kilka
    razy, to się czasem zastanawiam, dlaczego tej kasy
    nie wydaję na wódkę, zagryzkę i dziwki.
    | Przynajmniej byłoby wszystko dla mnie i nikt by mi nie próbował po kawałku
    wydzierać tego co zarobiłem.

  • 38. Data: 2011-03-22 20:48:48
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    O, to Konowicz odróżnia brydża o bryczki?

    -----

  • 39. Data: 2011-03-22 20:51:15
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Głupol jesteś.
    Miałem badania przed jakimś egzaminem, że "zdolny" właśnie od ginekologa.
    A kumpel od psychiatry i też zdał ;-)

    -----

  • 40. Data: 2011-03-23 07:54:49
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Dlatego powinien rządzić król. :-)

    Król? :-DDD
    To co się dzieje w EU nieuchronnie zmierza do masowej plajty.
    Albo ludzie się opamiętają (co w demokracji jest mało prawdopodobne) albo
    zbankrutujemy i zaczną się rządy silnej ręki (jakiś generał się pewnie
    znajdzie), skończą się swobody obywatelskie itd.
    Dobrym pomysłem byłoby już dziś ograniczenie praw wyborczych. Np. od 35 roku
    życia do 55.
    Za młodzi nie znają życia jeszcze no i są jeszcze zbyt lewicowi, jak to
    młodzi... a za starzy myślą już tylko o swojej emeryturze.
    Tak byłoby mądrzej na bank :-)