  • 51. Data: 2011-03-24 15:02:25
    Temat: Re: Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A w zamian my Was ru...amy.

    -----

  • 52. Data: 2011-03-24 15:43:53
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 17:26:59 +0100, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

    >W przypadku darowizny rodzica dla dziecka (ogólnie chyba
    >chodzi o pierwszy stopień) nie płaci się podatku bez względu na kwotę,
    >pod warunkiem zgłoszenia takiej darowizny do US.

    i bodajze pod warunkiem, ze wartosc darowizny nie przekracza 1 miliona
    zl - tak wiec niekoniecznie "bez wzgledu na kwote".

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 53. Data: 2011-03-24 22:47:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Masz rację ale mniejsza o nazwę. Trzeba głosować na tych co chcą
    > zlikwidowania koryta, czyli UPR-WiP :-)
    > Dajmy i im szansę się skompromitować ;-)

    Może lepiej dawajmy robotę tym co już sie nachapali.

  • 54. Data: 2011-03-25 06:49:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Może lepiej dawajmy robotę tym co już sie nachapali.

    Oni bardzo skutecznie będą Cię dalej okradać. Nowi nie mają takiej wprawy
    jeszcze ;-)
    A tak bardziej serio:
    UPR/WiP to nie są partie korytowe. Widać to choćby po tym, że bardzo
    niechętnie startują w wyborach samorządowych.

  • 55. Data: 2011-03-25 07:34:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

> [...]
    > UPR/WiP to nie są partie korytowe. Widać to choćby po tym, że bardzo
    > niechętnie startują w wyborach samorządowych.

    Bo nie mają kogoś wystawić a nikt normalny na nich i tak nie zagłosuje.

    Przy całym moim zamiłowaniu do ideii liberalnych, uważam że nie można być
    kawałkiem liberałem.

    Bo chyba nikt nie potraktuje poważnei partii z takim cudownym programem:

    WIP http://partiawip.pl/program/

    no i następne cudo

    http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =79&aid=390

  • 56. Data: 2011-03-25 10:23:00
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Bo nie mają kogoś wystawić a nikt normalny na nich i tak nie zagłosuje.

    No cóż. Jak widać dla każdego "normalność" oznacza co innego. Tę naszą
    "normalność wg większości" widać na co dzień :-(

  • 57. Data: 2011-03-25 15:10:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > No cóż. Jak widać dla każdego "normalność" oznacza co innego. Tę naszą
    > "normalność wg większości" widać na co dzień :-(

    Dla mnie wolność do wolność a nie kawałek wolności...

    a te partie nei gwarantuja pełni wolności

  • 58. Data: 2011-03-25 18:05:29
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    > Dla mnie wolność do wolność a nie kawałek wolności...
    > a te partie nei gwarantuja pełni wolności

    Wolność nie może być absolutna, żyjemy w społeczeństwie powiązanym mnóstwem
    współzależności i pewne jej ograniczenia są konieczne aby uniknąć innych,
    jeszcze gorszych. Dawno jednak przekroczony został niezbędny zakres tych
    ograniczeń.
    To jest trudny temat w sumie.

  • 59. Data: 2011-03-26 09:47:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

> [...]
    > mnóstwem współzależności i pewne jej ograniczenia są konieczne aby
    > uniknąć innych, jeszcze gorszych. Dawno jednak przekroczony został

    Szkoda jednak że te wsam raz partie uważają, że można budować wolność
    gospodarczą bez pełni wolności obywatelskich.

  • 60. Data: 2011-03-26 11:23:23
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    > Szkoda jednak że te wsam raz partie uważają, że można budować wolność
    > gospodarczą bez pełni wolności obywatelskich.

    Ale co masz konkretnie na myśli?