  • 1. Data: 2010-07-29 09:44:51
    Temat: Orzechówka
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy orzechy włoskie w tym okresie nadają się jeszcze na zrobienie
    orzechówki, nie są za stare ?

    Gejzero

  • 2. Data: 2010-07-29 10:01:03
    Temat: Re: Orzechówka
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:44:51 +0200, Gejzero napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy orzechy włoskie w tym okresie nadają się jeszcze na zrobienie
    > orzechówki, nie są za stare ?
    >
    > Gejzero

    Weź jeden i przekrój - jeśli ma wnętrze mleczne, to się nadają.

  • 3. Data: 2010-07-29 11:39:00
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Czy orzechy włoskie w tym okresie nadają się jeszcze na zrobienie
    > orzechówki, nie są za stare ?

    Niby mówi sie o przełomie lipca i sierpnia. Ale ja nastawiałem 2 tygodnie
    temu
    i już ręka odpadała, tak było ciężko kroić...

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2010-07-29 13:15:04
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niby mówi sie o przełomie lipca i sierpnia. Ale ja nastawiałem 2 tygodnie
    > temu
    > i już ręka odpadała, tak było ciężko kroić...

    Najwyżej młotkiem potrakruje ;)

    Za chwile zjawie się w domu to sprawdzę jakie są te orzechy.

    Gejzero.

  • 5. Data: 2010-07-30 07:14:19
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Najwyżej młotkiem potrakruje ;)
    >
    > Za chwile zjawie się w domu to sprawdzę jakie są te orzechy.

    Tu nie chodzi o to, żeby rozjechac orzechy walcem :) tylko zeby
    maceracja wyplukala pozyteczne skladniki.

    Jezeli masz juz orzechy prawie dojrzale, to poczekaj jeszcze troche
    i zrob orzechy po krzyzacku.
    A orzechowke nastaw w przyszlym roku.

    Wpisz w googla haslo 'nocino'.

    pozdrawiam