  • 1. Data: 2012-05-31 10:20:04
    Temat: Orzechy włoskie
    Od: Zet <b...@m...com>

    Czy majowe przymrozki wykończyły orzechy włoskie w tym roku? Mieszkam
    lekko na zachód od Krakowa. Wszystko dookoła zielone, liście w pełni
    rozwinięte a orzechy włoskie mają tylko malutkie listki i tak stoją w
    miejscu gdzieś od 2 tygodni. Czy to tylko u mnie czy w całym kraju?

  • 2. Data: 2012-05-31 12:55:19
    Temat: Re: Orzechy włoskie
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    U mnie (zachodniopomorskie) na jesień orzech posadzony z samosiejki (ponoć takie
    najbardziej żywotne są - nie wiem ile w tym prawdy - tak słyszałem) i cisza
    wystaje kikut z ziemi i nic się nie dzieje.

  • 3. Data: 2012-05-31 13:24:55
    Od: Crimson <r...@g...pl>

    W dniu 2012-05-31 10:20, Zet pisze:
> [...]
    > rozwinięte a orzechy włoskie mają tylko malutkie listki i tak stoją w
    > miejscu gdzieś od 2 tygodni. Czy to tylko u mnie czy w całym kraju?

    Pod Zamościem orzechy włoskie mają się wyśmienicie,
    i liście i przyrosty, wszystko OK a nawet lepiej ;)

  • 4. Data: 2012-05-31 17:22:40
    Od: mal <m...@g...com>

    On 31 Maj, 10:20, Zet <b...@m...com> wrote:
    > Czy majowe przymrozki wykończyły orzechy włoskie w tym roku? Mieszkam
    > lekko na zachód od Krakowa.

    Podkarpacie - wszystko ok!

  • 5. Data: 2012-06-01 10:33:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    U mnie pod Ciechanowem są na orzechu zawiązki owoców - co jest
    rzadkością, bo na ogół wymarzają.

    MJ

  • 6. Data: 2012-06-01 12:28:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 maja 2012 10:20:04 UTC+2 użytkownik Zet napisał:
> [...]
    > rozwinięte a orzechy włoskie mają tylko malutkie listki i tak stoją w
    > miejscu gdzieś od 2 tygodni. Czy to tylko u mnie czy w całym kraju?

    Na pomorzu orzechy ok. Przymrozków w maju nie było

  • 7. Data: 2012-06-04 16:15:39
    Od: Marek <m...@g...pl>

    W lubuskiem ok.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2012-06-05 00:17:35
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

    Zet <b...@m...com> napisał(a):
> [...]
    > rozwinięte a orzechy włoskie mają tylko malutkie listki i tak stoją w
    > miejscu gdzieś od 2 tygodni. Czy to tylko u mnie czy w całym kraju?
    Mój na Podlasiu lekko przymarzł i połowa gałęzi jest jak u Ciebie. Ale
    wygląda, że się odbiją. Podobnie było kilka lat temu.
    W okolicy widzę bardzo dużo podobnie opóźnionych.
    Pozdrawiam.

    Sebastian

  • 9. Data: 2012-06-09 08:51:46
    Od: " skryba" <s...@N...gazeta.pl>

    Crimson <r...@g...pl> napisał(a):

    > Pod Zamościem orzechy włoskie mają się wyśmienicie,
    > i liście i przyrosty, wszystko OK a nawet lepiej ;)

    W moich okolicach mróz totalnie "ściął" młode pędy
    orzechów włoskich i winorośli, ale już odbijają.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 10. Data: 2012-06-14 14:26:40
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    U mnie, 30km. na zachód od Warszawy stare drzewo ma wyjątkowo dużo
    orzeszków. Natomiast pękła pionowo kora na pniu na długości ok. 1 m.
    Są też pierwszy raz owoce na młodym drzewku.

    t-1