  • 1. Data: 2011-01-06 17:44:44
    Temat: Otoczaki na scianie
    Od: wasylni <w...@g...com>

    Witam,

    Interesuje mnie sposob w jaki ukada sie cos takiego(otoczaki):
    http://allegro.pl/mozaika-kamienna-otoczaki-biale-i1
    346935203.html

    na scianie (nie na podlodze), sadzac po masie (ponad 3kg plaster
    30x30) na zwykly klej tego sie nie polozy (bedzie splywac..)

    Czy ma ktos doswiadczenie z ukladaniem tego materialu na scianie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-01-06 17:57:12
    Temat: Re: Otoczaki na scianie
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    wasylni wrote:
> [...]
    > 30x30) na zwykly klej tego sie nie polozy (bedzie splywac..)
    >
    > Czy ma ktos doswiadczenie z ukladaniem tego materialu na scianie.

    Majster kleił mi płytki o masie ~10kg/sztuka (rozmiar 60x60) na klej
    (chyba) Glazurnik Mapei i nie widział problemu... Otoczaki wydają się
    być o tyle fajne, że w przestrzenie między kamieniami można wbić kilka
    gwoździ do pomocy :)

    Wieslaw