  • 1. Data: 2011-01-06 18:29:24
    Temat: A co to za cudo ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    Przypadkowo natknąłem się na takie "cudo" ...

    http://ww.ekoturbiny.pl/index.html

    Czy to następny "cudowny" wynalazek , czy następny badziew ?

    Bo coś nie chce mi sie wierzyć w tego skuteczność i koszty eksploatacji ...

    Niestety nie mam pojęcia ile kosztuje to "cudo" ...

  • 2. Data: 2011-01-06 19:08:49
    Temat: Re: A co to za cudo ?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > Bo coś nie chce mi sie wierzyć w tego skuteczność i koszty eksploatacji ...

    > Niestety nie mam pojęcia ile kosztuje to "cudo" ...

    Wygląda na to ze mamy pierwsze uzytkowe perpetum mobile.

  • 3. Data: 2011-01-06 19:14:14
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Bo coś nie chce mi sie wierzyć w tego skuteczność i koszty eksploatacji
    >
    > Niestety nie mam pojęcia ile kosztuje to "cudo" ...

    Ktoś wynalazł perpetum mobile :)

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-01-06 19:18:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Przypadkowo natknąłem się na takie "cudo" ...
    >
    > http://ww.ekoturbiny.pl/index.html

    Normalka. Znaczy sie normalny sposób wydojenia durnych ludzi. Sugerowane
    200% sprawnosci jest zwykłym oszustwem, lub rodzajem pompy ciepła. Z tym ze
    urządzenie nie ma skąd jej pobrać - wiec raczej to pierwsze :) Urządzenie
    bedzie działać pobierając prad z sieci i przekształcając na ciepło ze
    sprawnoscią 100%. ale kosztuje pewnie znacznie wiecej niz jakikolwiek
    ogrzewacz elektryczny.

    b.

  • 5. Data: 2011-01-06 19:29:24
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Urządzenie bedzie działać pobierając prad z sieci i przekształcając na
    > ciepło ze sprawnoscią 100%. ale kosztuje pewnie znacznie wiecej niz

    Dziwię się, że człowiek nie poszedł krok dalej, budując urządzenie, które
    tych 3kW potrzebuje jedynie do rozruchu, później działając zupełnie bez
    prądu i dając np. 2kW ciepła :)

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2011-01-06 20:02:11
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > Bo coś nie chce mi sie wierzyć w tego skuteczność i koszty eksploatacji ...

    > Niestety nie mam pojęcia ile kosztuje to "cudo" ...

    8 tysięcy to kosztuje.

  • 7. Data: 2011-01-06 20:28:46
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Dziwię się, że człowiek nie poszedł krok dalej, budując urządzenie, które

    > tych 3kW potrzebuje jedynie do rozruchu, później działając zupełnie bez

> [...]

    Gigantoman jesteś. Nobla by dostał jak by to były nie 2 kilowaty a dwa waty.

  • 8. Data: 2011-01-07 08:53:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > 8 tysięcy to kosztuje.

    Firma jest 15 km ode mnie. Niezłe pranie mózgu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2011-01-07 12:36:04
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Firma jest 15 km ode mnie. Niez e pranie m zgu.

    W piwnicy mam gdzie "farelkę". Chyba wstawię 2-3 wentylatory , dam
    nową "trendy" obudowę. Nazwę to "Super Power Eco Power" , wyślę
    "specyfikację" do "odpowiednich eksperów" i będę miał urządzenie które
    daje 10KW z 1KW i nich sie pompy ciepła schowają :)
    Dodatkowo będzie na maszynce krzyż i zaświadczenie z kościoła ,
    że ,maszyna działa ale trzeba być głeboko wierzącym ...

    I wtedy tylko dilerów znaleźć ;)

    Będe sprzedawał w hurcie za 5tys zł a cena zalecana to 9999zł ;)

    Dilerzy będą mieli duże upusty ;)

    A jak ktoś powie że nie działa , to będzie że bezbożnik i brakuje mu
    wiary :)

    Ehhh ;-)

    PS. Tam myślałem że to jakieś wyciąganie kasy , na trendzie różnych
    pomp ciepła i innych tego typu wynalazków ...

  • 10. Data: 2011-01-07 17:11:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2011 20:08:49 +0100, kogutek napisał(a):

    > Wygląda na to ze mamy pierwsze uzytkowe perpetum mobile.

    Nie pierwsze, nie pierwsze... Znacznie wcześniej na różnych forach (np.
    elektroda.pl) przetoczyła się fala dyskusji o silnikach magnetycznych,
    jakoby raz wprawione w ruch dalej same się napędzały, a nawet jeszcze były
    zdolne oddać część energii. Wielka rzesza wyznawców tych teorii dzielnie
    stawiała czoła sceptykom uzbrojonym jedynie w wiedzę o podstawach fizyki na
    poziomie szkoły podstawowej. Polecam te wątki, ubaw po pachy.

    --
    best regards,
    scream