  • 1. Data: 2009-03-13 17:37:23
    Temat: Otwory w murze z kamienia i cegły
    Od: dexth <d...@i...pl>

    Mam wykonać otwory o średnicy 13 mm i głębokości 400 mm w murze z
    kamienia i cegły. Mam wiertarkę Skil z udarem ale nie mogę znalezc
    wiertel SDS+ o podanej srednicy. Moze ktos pomoc?
    Pozdr dexth

  • 2. Data: 2009-03-13 17:56:48
    Temat: Re: Otwory w murze z kamienia i cegły
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "dexth" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Mam wykonać otwory o średnicy 13 mm i głębokości 400 mm w murze z
    kamienia i cegły. Mam wiertarkę Skil z udarem ale nie mogę znalezc
    wiertel SDS+ o podanej srednicy. Moze ktos pomoc?
    -------------------------
    Np. Selgros / Makro ?
    Aczkolwiek w kamieniu to młot udarowy będzie miał co robić ...

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-03-13 20:32:17
    Od: Arek <a...@g...pl>

    > Mam wykonać otwory o średnicy 13 mm i głębokości 400 mm w murze z
    > kamienia i cegły. Mam wiertarkę Skil z udarem ale nie mogę znalezc

    Obi , Leroy, Castorama, jest tam tego pełno i różne długości
    oczywiście o ile masz taki sklep obok siebie. Jednak z taką wiertarką
    to trochę się napracujesz o ile nie podda się w kamieniu. Niedawno
    izolowałem dom z kamienia to kilku-dżulowa Hitachi miała co robić i
    grzała się zdrowo w murze 0,6 metra. Jednak życzę powodzenia - zwracaj
    uwagę, by nie naciskać za mocno bo wiertła zaczną bić na boki i w
    końcu pękną.
    Wesołego wiercenia

  • 4. Data: 2009-03-13 22:48:26
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    >Mam wiertarkę Skil z udarem ale nie mogę znalezc
    >wiertel SDS+ o podanej srednicy. Moze ktos pomoc?

    Poszukaj w tej szafce po lewej. Druga szuflada od dołu.
    Nie ma za co.
    --
    Jackare