  • 1. Data: 2014-07-08 13:36:27
    Temat: Otwory w umywalce, ale na rury :/
    Od: a...@g...com

    Witam,
    Mam problem. Kupiłam szafkę z umywalką. Bardzo ładne itd..ale co się okazało, że
    rury, które mam na zimną wodę i ciepłą są za wysoko i odstają. Jedynym ładnym
    rozwiązaniem byłoby wycięcie otworów z tyłu umywalki, żeby te rury się schowały.
    Jednak kto mi może takie coś zrobić? Albo czy ja sama mogę coś takiego wykonać i
    czym? Szukałam wszędzie, dzwoniłam do zakładów kamieniarskich, ale niestety. PROSZĘ O
    POMOC! Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-07-08 14:16:55
    Temat: Re: Otwory w umywalce, ale na rury :/
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Witam,
    > Mam problem. Kupiłam szafkę z umywalką. Bardzo ładne itd..ale co się
    > okazało, że rury, które mam na zimną wodę i ciepłą są za wysoko i odstają.

    Na przyszłość: Zawsze najpierw kupuje się meble i armaturę a dopiero później
    robi instalację. Niejedną nową instalację przerabiałem bo się okazało, że
    pan fachowiec nie zapytał na jakiej wysokości mają być podłączenia i odpływ
    tylko robił "jak zawsze". A dziś różne szafki i różne umywalki wymagają
    podłączeń na różnej wysokości.

> [...]
    > coś takiego wykonać i czym? Szukałam wszędzie, dzwoniłam do zakładów
    > kamieniarskich, ale niestety. PROSZĘ O POMOC! Z góry dziękuję.

    Wiertło diamentowe, wkrętarka (lub wiertarka z niskimi obrotami) i dużo
    cierpliwości.
    Ja jak zawsze polecam Dedrę np. takie:
    http://www.narzedzia.pl/dedra,p72/wiertla-diamentowe
    ,c12152/
    Wiertła te można bez problemu dostać w LM i Castoramie.

    Są też oczywiście większe średnice ale ich prowadzenie "z ręki" będzie
    trudniejsze lepiej zrobić kilka otworków małym wiertłem i wydłubać środek
    niż użyć szerokiej koronki i roztrzaskać umywalkę gdy będzie za bardzo
    "skakała": w ręce.

    Robiłem kiedyś dziurę aby wyprowadzić wąż do bidetki z wiszącej umywalki z
    ceramiczną obudową, bo wykonawca "zapomniał" go schować pod kafelkami :-)
    Taki wiertłem nie sprawiło to większego problemu - wymagało jednak sporo
    czasu i cierpliwości.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-07-08 16:26:31
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 13:36:27 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:
> [...]
    czym? Szukałam wszędzie, dzwoniłam do zakładów kamieniarskich, ale niestety. PROSZĘ O

    Poszukaj firmy tnącej wodą. Nie powinna być to bardzo droga usługa. Cięcie wodą wpisz
    w googlarce.

  • 4. Data: 2014-07-08 17:37:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Na przyszłość: Zawsze najpierw kupuje się meble i armaturę a dopiero
    > później robi instalację.

    a gdzie podczas budowy domu trzyma sie meble i armature? :-)

    b.