  • 11. Data: 2011-10-07 09:05:35
    Temat: Re: Palenie ga??zi w ogrodzie
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Jeszcze mam jedną uwagę na temat kompostu.
    Kompostowałem głównie trawę i w niej są nasiona chwastów, które nijak
    się nie chcą rozłożyć i potem przy wysypywaniu liczba chwastów bardzo
    rośnie. Nie mogę doprowadzić trawnika do stanu przyzwoitości między
    innymi z tego powodu a także za sprawą sąsiadów, którzy mają tak zwaną
    "łąkę ekologiczną" - inna nazwa chwastowisko koszone raz do roku.
    Jacek

  • 12. Data: 2011-10-07 16:45:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Oct 2011 10:27:08 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Jesteś chyba pierwszym na tej grupie,
    > który cierpi na nadmiar kompostu.

    Drugim :-)
    --
    XL
    Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

  • 13. Data: 2011-10-07 16:51:18
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > powodu a także za sprawą sąsiadów, którzy mają tak zwaną "łąkę
    > ekologiczną" - inna nazwa chwastowisko koszone raz do roku.

    Hejka. Gdy często kosisz trawnik (raz na 7-10 dni) to nie pozwalasz
    zakwitnąć chwastom a tym samym wytworzyć nasion. Natomiast z pociętych
    gałęzi też nie wykiełkują chwasty. ;-)
    Pozdrawiam prewencyjnie Ja...cki

  • 14. Data: 2011-10-07 18:32:10
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-10-07 18:45, Ikselka pisze:

    > Drugim :-)

    Tobie nadal się nie poprawiło
    :(
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 15. Data: 2011-10-07 18:40:54
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Dałby dobry Bóg, żeby mi się chciało chcieć kosić trawnik co 10 dni ;-)
    Jacek

  • 16. Data: 2011-10-07 19:11:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 07 Oct 2011 20:32:10 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Tobie nadal się nie poprawiło
    > :(
    > z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal
    > sklep: http://trawki.pl/

    Te pozdrowienia i uśmiechy to szczerze?
    :->

  • 17. Data: 2011-10-07 19:45:55
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-10-07 21:11, Ikselka pisze:

    > Te pozdrowienia i uśmiechy to szczerze?
    > :->

    Już kiedyś tłumaczyłem Tobie,
    że to tylko podpis doklejany przez program pocztowy
    :)

  • 18. Data: 2011-10-07 19:50:05
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Dałby dobry Bóg, żeby mi się chciało chcieć kosić trawnik co 10 dni ;-)

    Hejka. Bez Twojego chcenia dobry Bóg daje Ci chwasty. ;-)
    Pozdrawiam leniwie Ja...cki

  • 19. Data: 2011-10-08 18:21:13
    Temat: Re: Palenie gałęzi w ogrodzie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-06 19:23, Jacek pisze:
    > Przychodzi czas przycinania gałęzi i mam w związku z tym pytanie:
    > czy są jakieś przepisy zabraniające palenia tych gałęzi we własnym
    > ogrodzie? (...)

    A kto to lubi oddychać powietrzem ze smrodem z palenia nowo ściętych
    gałęzi? :-(

    Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 20. Data: 2011-10-08 20:42:34
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Pytanie było o przepisy.
    Co do smrodu, to nikt nie lubi, ale przy paleniu ogniska, jak się dobrze
    rozpali, to się praktycznie nie dymi i nie smrodzi. Przy rozpalaniu i
    jak dogasa trochę smrodu jest nieuniknione, ale to samo się dzieje z
    każdym paleniskiem na paliwo stałe, czy to kominek, czy kocioł węglowy.
    Ja chcę palić to zawsze sprawdzam też kierunek wiatru.
    Jacek