  • 11. Data: 2009-03-31 20:19:11
    Temat: Re: Papiery do odbioru budynku - zakończenie budowy
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    news:gqttph$90m$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości > Wysłałem ci maila
    > niedawno na ten adres wyżej. Weź na skype mnie złap albo
    > Nie dostałem Twojego meila.
    > Wyślij jeszcze raz(ale pisz na kszysztofc@ a nie jak logika i ortografia
    > nakazuje krzysztofc@);)). ew. skype.

    kiki sie zakrecil bo meila wyslal do mnie ;-)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 12. Data: 2009-03-31 20:20:45
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości > Wysłałem ci maila
    > niedawno na ten adres wyżej. Weź na skype mnie złap albo
> [...]

    no tak piszę przez "sz"
    Może masz mnie w spamie, sprawdź

  • 13. Data: 2009-03-31 20:23:39
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > kiki sie zakrecil bo meila wyslal do mnie ;-)

    spoko, do niego też wysłałem :-)
    Zakręcić się akurat w tym nie mogłem :-)

  • 14. Data: 2009-03-31 20:27:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > no tak piszę przez "sz"
    > Może masz mnie w spamie, sprawdź
    Nie ma w spamie
    Podaje cały adres:
    kszysztofc małpa wp.pl

    Kris

  • 15. Data: 2009-03-31 20:28:45
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Podaje cały adres:
    > kszysztofc małpa wp.pl

    no nie jestem leszcz :-) widzę :-)
    wysłałem tam kiedyś i dzisiaj... hmmmm

    jeszcze raz

  • 16. Data: 2009-03-31 20:30:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    >
    > no nie jestem leszcz :-) widzę :-)

    Nie podejrzewałem nawet

    > wysłałem tam kiedyś i dzisiaj... hmmmm
    Nie dostałem kiedys i nie dostałem dzisiaj
    Ale jaja;)))

    > jeszcze raz

    Próbujemy az do skutku;)))

    Kris

  • 17. Data: 2009-03-31 20:30:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > wysłałem tam kiedyś i dzisiaj... hmmmm
    >
    > jeszcze raz

    Teraz doszło.

    Kris

  • 18. Data: 2009-03-31 22:54:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Co mam dalej zrobić ?

    Postawic mu piwo.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-03-31 23:00:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Teraz doszło.

    No wreszcie, zaczelo brakowac mi paznokci do obgryzania. Moze tam slynny
    polski bramkarz Artur Borubar bronil dostepu do skrzynki Kikiego, ostatnio
    podobno jest w formie.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-03-31 23:40:35
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Kris pisze:

    > Kierbud musi napisać Tobie odpowiednie oswiadczenie potrzebne do odbioru.

    oświadczenie kierownika budowy:
    a) o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i
    warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami,
    b) o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a
    także - w razie korzystania - drogi, ulicy, sasiedniej nieruchomosci,
    budynku lub lokalu;
    taki zapis powinno mieć,

    możesz go zmusić - co tu zmuszać - jego obowiązkiem było stosowanie
    odpowiednich wyrobów niech ci napisze takie też,
    że budowa (adres, nr dz., nr pozwolenia z dnia data, znak, i co to
    było) została wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także że
    zastosowane wyroby budowlane spełniały wymagania zgodne z art. 10 oraz
    art. 5 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
    /tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi
    zmianami/ oraz posiadały odpowiednie oznakowanie "B" lub "CE" i
    załączoną informację o wyrobie, instrukcję jeżeli była wymagana.
    Zastosowane wyroby dopuszczone do stosowania w budownictwie przed
    01.05.2004 r. posiadały potwierdzenie zgodności wyrobu z odpowiednim
    dokumentem odniesienia, natomiast pozostałe wyroby były wprowadzone do
    obrotu zgodnie z aktualnymi przepisami.

    Te fiszki od tych wyrobów budowlanych też weź, ale powyższego sobie
    zażycz w dwóch egz. Jak stawi opór to nadzorem postrasz, że to dla
    nich - 1 egz. im zostaw ;)

    Najlepiej znajdź stronę www pinbu i pociągnij druki, albo przejdź się
    z inwentarką to podpowiedzą czego wymagają.

    > Ty musisz załatwić papier od kominiarza(60zł),

    protokół kominiarski od mistrza kominiarskiego

    > protokół z pomiarami od
    > elektryka(od 150 do 300zł),

    elektryk uprawnienia kontrolno - pomiarowe E+D powinien posiadać i
    załączyć ich kopię do protokołu,
    zresztą do wszystkich się dołącza kwalifikacje kogoś kto robi próby i
    pomiary

    > umowę na wywóz nieczystości(gratis),

    do odbioru bud? po cholerę nadzorowi to? dla Ciebie tak

    > protokół z "gazowni"

    co to znaczy protokół z gazowni? akurat ja żądam protokołu z
    pierwszego uruchomienia kotła, protokół z próby szczelność wew.
    instalacji gazowej i protokoły odbioru technicznego zewnętrznej
    instalacji, przyłącza czy samego przyłącza w zależności jak to tam
    jest zrobione.

    z inst. kanalizacji sanitarnej, wody, elektrycznej - protokoły odbioru
    technicznego zewnętrznych i przyłączy.
    szczelność inst. wody w budynku mieszkalnym jednorodzinnym nie
    interesuje nas najwyżej ci zaleje coś ;), (to wykonawca powinien
    sprawdzić - zrobić próbę szczelności, a kierbud wpinać do dziennika
    budowy protokoły z przekazywanych mu np. instalacji - szczerze? nie
    widziałem takiego dziennika, żeby wszystko było wpisane i protokoły do
    niego wpięte)

    > i papier od geodety(od 500zł). No jeszcze
    > certyfikat energetyczny czy jak to się nazywa.

    Świadectwo charakterystyki energetycznej budynku - do PINB składasz
    kopię, albo świadectwo części obiektu stanowiącą całość techniczno -
    użytkową ;)

    > Koplet składasz do PINB i
    > za kilka dni masz papier ze możesz mieszkać.

    Pod warunkiem, że złożysz ten komplet dokumentów ;)