  • 131. Data: 2013-05-30 19:57:49
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: k...@g...com

    Nieładnie bo śmieć tadziu się włamał na moją skrzynkę. Na Twoją też może się włamać.
    Mogłem usunąć ale nie zrobiłem tego bo chciałem sprawdzić czy znajdzie się jakiś chuj
    osrany co na 100% będzie wiedział że nie ja pisałem a i tak to wykorzysta. I się
    znalazł taki chuj złamany. Lepiej Ci?

  • 132. Data: 2013-05-30 20:39:22
    Od: "tadeusz" <t...@w...pll>

    Użytkownik <k...@g...com> typed:

    > Nieładnie bo śmieć tadziu się włamał na moją skrzynkę.

    No widzisz jak nie warto wojowac, wpadles na swojego, uwazaj bo Ci komputer
    przefiltruje.

    > Na Twoją też może się włamać.

    Kto sie moze wlamac?

    > Mogłem usunąć ale nie zrobiłem tego bo chciałem sprawdzić czy

    Co mogles usunac, za glupi jestes.

    > znajdzie się jakiś chuj osrany co na 100% będzie wiedział że nie ja
    > pisałem a i tak to wykorzysta.

    Kazdy wie, ze to ty pisales, masz pecha, ze akurat dzisiaj Ci stanal.
    Zawin go w recznik.

    > I się znalazł taki chuj złamany. Lepiej Ci?

    Kto sie znalazl, pokaz to, udowodnij to, kto to jest. Nie rzucaj oskarzen na
    prawo i lewo, bo to zemsci sie na Tobie.
    Pokaz, ze jestes zatwardzialy internauta - udowdnij, ze jestes taki bystry
    jak woda w klozecie.

  • 133. Data: 2013-05-30 21:06:58
    Od: "tadeusz" <t...@w...pll>

    Użytkownik <k...@g...com> typed:

    > Nieładnie bo śmieć tadziu się włamał na moją skrzynkę. Na Twoją też może
    > się włamać. /../

    To gowniany masz ten twoj *czytnik google*, skoro kazdy moze na niego wejsc.
    Eee, to ja z takeigo gowna sie wypisuje, nie chce wchodzic w przez te
    gowniane googlane okna - co za syf!.

    PS. Jak widac, umiesz i jak chcesz to wycinasz zbedny tekst, tak jak to
    zrobiles przy tej odpowiedzi.

  • 134. Data: 2013-05-30 21:49:49
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 maja 2013 21:06:58 UTC+2 użytkownik tadeusz napisał:
> [...]
    >
    > gowniane googlane okna - co za syf!.
    >

    > PS. Jak widac, umiesz i jak chcesz to wycinasz zbedny tekst, tak jak to

    Spierdalaj.

  • 135. Data: 2013-06-20 18:34:23
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 00:43:18 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Potrzebuję przez jakiś czas zabezpieczyć budynek.
    >
    > Jakich cen powinienem się spodziewać od firm ochroniarskich.
    >
    > Wdzięczny będę za informacje. Miasto Łódź.

    Alarm założony trzy dni temu i działa. Cena abonamentu w jednej z firm z łodzi 36
    złotych na miesiąc. Do tego dochodzi duża zniżka u ubezpieczyciela. Za równowartość
    dwóch paczek fajek miesięcznie nie warto inwestować w drogie zamki, tym bardziej że
    nie wymagają żadnych atestowanych zabezpieczeń. Sprawdziłem ich wywołując sztuczny
    alarm. Zadzwonili od razu i spytali czy odwołuję czy mają przyjechać. Koszt założenia
    instalacji alarmowej 600 złotych. Umowa na trzy lata dzierżawa nadajnika 1zł za cały
    okres. Mnie się podoba.