  • 1. Data: 2013-05-25 10:56:11
    Temat: farby elewacyjne
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    mój dwudziestoletni budynek wymaga nieco odnowienia. Pokryty jest tynkiem akrylowym
    fragmentami w dosc ciemnym kolorze. Strona południowa i tylko ta dosc mocno pracuje
    pod wpływem temperatury i tu tynk mi popękał. Tynk naprawie, nie problem ale
    chciałbym mu zmienić kolor na jaśniejszy żeby sie mniej nagrzewał.

    Pytanie: czym sie maluje tynki akrylowe - jak zwykle ma byc w miare tanio (to nie
    priorytet, ale po co przepłacać) i dobrze.
    Nie bardzo wiem jak farby akrylowe kryją, tynk jest dość ciemny - jednokrotne
    malowanie pozwoli uzyskać jasny beż, czy liczyć ze trzeba bedzie wiecej warstw
    położyć?

    b.