  • Data: 2010-03-15 19:54:09
    Temat: Pękająca farba na suficie w łazience
    Od: "egon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem z sufitem w łazience. W nowym mieszkaniu po kilku miesiącach na
    suficie, tylko w łazience, farba zaczęła odstawać. Była to farba specjalna
    do łazienki. Na suficie zrobiły się twarde skorupki. Fachowiec to robił, nie
    ja. Jak zrobić, żeby było dobrze. Dodam tylko, bo może tu jest coś nie tak,
    że łazienkę nigdy nie ogrzewam, jest stosunkowo ciepło, trochę hula wiatr w
    szybnach wentylacyjnych, mieszkam na ostatnim piętrze. W czym twki problem i
    jak go rozwiązać raz na zawsze.
    Z góry dziękuję za pomoc!