  • 1. Data: 2010-03-15 19:54:09
    Temat: Pękająca farba na suficie w łazience
    Od: "egon" <x...@o...pl>

    Witam

    Mam problem z sufitem w łazience. W nowym mieszkaniu po kilku miesiącach na
    suficie, tylko w łazience, farba zaczęła odstawać. Była to farba specjalna
    do łazienki. Na suficie zrobiły się twarde skorupki. Fachowiec to robił, nie
    ja. Jak zrobić, żeby było dobrze. Dodam tylko, bo może tu jest coś nie tak,
    że łazienkę nigdy nie ogrzewam, jest stosunkowo ciepło, trochę hula wiatr w
    szybnach wentylacyjnych, mieszkam na ostatnim piętrze. W czym twki problem i
    jak go rozwiązać raz na zawsze.
    Z góry dziękuję za pomoc!

  • 2. Data: 2010-03-15 21:57:07
    Temat: Re: Pękająca farba na suficie w łazience
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "egon" <x...@o...pl> wrote in message news:hnm38m$bmp$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam problem z sufitem w łazience. W nowym mieszkaniu po kilku miesiącach
    > na Z góry dziękuję za pomoc!

    Ja myślę, że ci pomalowali farbą do łazienek na wilgotny podkład. Powinni
    byli odczekać ze 3-4 dni zanim pomalują latexem. Pewnie tego nie zrobili.

  • 3. Data: 2010-03-16 10:28:28
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-03-15 22:57, kiki pisze:

    > Ja myślę, że ci pomalowali farbą do łazienek na wilgotny podkład. Powinni
    > byli odczekać ze 3-4 dni zanim pomalują latexem. Pewnie tego nie zrobili.

    Albo pomalowali Duluxem.

  • 4. Data: 2010-03-16 20:36:31
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:hnnmgd$vf6$1@news.onet.pl...

    > Albo pomalowali Duluxem.

    Dulux dobra farba o ile pomalowana na zupełnie suche. W przeciwnym razie
    każdemu się zacznie łuszczyć.
    Wykonawcy mają o to pretensje, że nie pozwalam im malować następnego dnia
    tylko przyjść za 3 dni i pomalować raz, a później za następne 2 dni i
    dokończyć.
    Później już papraków nie wezwiesz do poprawek.

  • 5. Data: 2010-03-16 20:39:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > "kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message

    > Dulux dobra farba o ile pomalowana na zupełnie suche.

    I nie przesadnie gruba warstwa.

  • 6. Data: 2010-03-16 20:43:22
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > I nie przesadnie gruba warstwa.
    Zgadza się. Ja to przerabiałem. Łuszczenie też mam w jednym miejscu i wiem
    czemu akurat tam. Tam było wyrównywane gipsem, a następnego dnia pomalowane
    jak jeszcze widać było mokre. Zlazła farba jak folijka z wyświetlacza.