  • 1. Data: 2012-07-25 15:20:28
    Temat: Pęknięte płytki na tarasie.
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Mam taras (ok15m^2) nad gankiem. Z gankiem zimą dzieje się taka
    "ciekawa" rzecz, że zimą tak jakby jeden narożnik opadał i powstaje
    3-4mm pozioma szczelina o długości ok.1m (od framugi drzwi na jednej
    ścianie do ramy okna na drugiej ścianie) - widać ją z zewnątrz i od
    środka - jak tylko robi się ciepło szczelina znika.

    Nad tym gankiem jest taras wylewka-> styropian-> zbrojona cienka
    wylewka-> folia w płynie (w tych bardziej strategicznych miejscach)->
    klej-> płytka klinkierowa 30x30cm taka jak w linku
    http://www.paradyz.com/Collection/clinker/semir

    Pod dwóch sezonach zauważyłem , że na płytkach pojawiła się rysa tak
    jakby płytka pękła - na suficie w ganku nie ma najmniejszego śladu
    pęknięcia.

    Dwa pytanka:
    -jaki może być powód siadania narożnika ganku ?
    (fundament jest jak pod blok)
    -jak zabezpieczyć rysę na płytkach przed wodą ?