    From: "PB" <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Piec gazowy i podłączenie
    Date: Thu, 24 Jun 2010 20:32:20 +0200

    Będę potrzebował piec gazowy na ok. 24kW.
    Czy możecie mi podpowiedzieć co byście polecili i jakie macie doświadczenia?

    I jeszcze jedna sprawa:
    mam podciągnięty gaz do ściany budynku. Pozostaje więc tylko kwestia jego
    wprowadzenia do środka, podłączenia do pieca i kuchenki i (chyba?) odbiór
    przez gazownię. Powiedziano mi, że muszę zlecić to firmie, nikt z gazowni
    się tego nie podejmie. Ponoć powinien być do tego projekt wraz z
    uzgodnieniami. Czy faktycznie tak jest? Ile to może kosztować (najchętniej
    na terenie Dolnego Śląska).

    Za pomoc będę zobowiązany
    PB