  • Data: 2010-06-24 19:08:10
    Temat: Re: Piec gazowy i podłączenie
    Od: fenzyyy <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Projekt,opinia kominiarza-->starostwo -->pozwolenie na budowę, niestety. Potem
    dziennik budowy i
    > kierbud.Protokoły szczelności i kwity od instalatora rur gazowych.Odbiór przez
    kominiarza i gazownię.
    > Pozwolenie na budowę + odbiór całości zapłaciłem 1500zł.Ale gazomierz już miałem.
    > Nie wiem czy czegoś w tych procedurach nie pominąłem..

    witam .ja akurat jestem po wykonaniu podłączvenia gazu.
    Do wykonania takiego podłączenia potrzebujesz projekt wewnętrznej
    instalacji gazowej,później pozwolenie na budowe (procedura jak przy
    budowie domu) wtedy tzreba zlecić podlączenie firmie lub komuś kto
    ma na to uprawnienia.po wykonaniu instalacji dostajesz od owej firmy
    świadectwo próby szczelnośći (czy jakoś tak). jeśli nie masz
    licznika na granicy to z tym papierem do gazowni i zakładają
    licznik. mnie ta impreza kosztowała niecałe 5 tysiaków
    (projekty,pozwolenie,materiały,wykonanie przez firmę)
    Rejon Trójmiasto. pozdro Jeg