  • Data: 2021-03-08 12:23:56
    Temat: Plamy na kostce brukowej
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś w markecie kupiłem preparat do usuwania plam z kostki.
    Działał rewelacyjnie. Po naniesieniu na kostkę zamieniał się w biły
    nalot, który po kilku dniach znikał z plamami.

    Teraz nie jest dostępny i kupiłem coś innego, ale plamy zeszły w 80%.
    Śmierdział benzyną i po nałożeniu (dopiero doczytałem), że trzeba go
    zmyć zanim wyschnie.

    Ktoś wiek jaki to mógł być preparat, który zamienia się po nałożeniu w
    biły nalot.

    Robert