  • Data: 2009-03-08 21:58:50
    Temat: Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam do wyboru dwie opcje odnośnie zestawu płyty gazowej oraz
    piekarnika:

    - płyta Whirlpool AKM 268 IX
    - piekarnik Whirlpool AKZ 431 IX

    oraz

    - Bosh PCD 615 DEU
    - Bosh HBN 231 E0

    Cenowo jest podobnie. W zestawie Whirlpoola jest tak, że piekarnik ma
    funkcję utrzymywania termperatury 30 stopni, np. do rośnięcia ciasta
    drożdżowego. Ale nie wiem, czy Bosh nie będzie lepszej jakości.

    Nie chciałbym wdepnąć - mogę prosić o poradę, czy w którymś z tych
    produktów nie ma jakiejś miny?

    --
    z/svc