    From: Sneakers <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: ,,Pocą" mi się okna :-(
    Date: Thu, 26 Mar 2009 11:37:54 +0100

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    mam następujący problem - nowe mieszkanie, nowe okna (Ponzio), zacząłem
    mieszkać od kilku dni - zauważyłem, że kiedy wszyscy jesteśmy w domu i
    wykonujemy życiowe czynności, na oknach pojawia mi się para wodna. Nie
    jest jej dużo, bo nawet nie skrapla się i nie spada na moją drewnianą
    podłogę ale utrzymuje się przez cały czas, pomimo mojego uporczywego
    wycierania jej. I teraz nie wiem czy jest to spowodowane zbyt dużą
    szczelnością okien, czy może zbyt małym przewiewem w mieszkaniu?
    Doradźcie coś proszę.
    Problemów z wymianą powietrza chyba nie ma, bo w mieszkaniu nie ma
    zaduchu i nawet jak gotujemy, to okna (szyby) nie parują. Pranie
    pozostawione w mieszkaniu też schnie bez problemu. I tylko ta rosa
    pojawiająca się na oknach!?! Skąd ona może pochodzić?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller vel. Sneakers