  • 61. Data: 2015-02-23 09:18:26
    Temat: Re: Podgrzanie wody w kranie - kosmicznie drogo
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 08:16:30 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > A gdybym jednak chciał uzyskać ofertę od obu panów, to jak Was znajdę?
    > Lokalizacja: Trójmiasto.

    ja jestem spod wrocławia -sienieda. Do 3city moge na wakacje pojechać :)

    b.

  • 62. Data: 2015-02-23 14:51:28
    Od: j...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 16:38:44 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Ponarzekam sobie na złodziei po raz kolejny.
    >
    > Złodzieje! Za ciepłą wodę w kranie każą mi płacić prawie 30 zł za m3.
    > Woda zimna 9.50 zł, podgrzanie 19,60.
    >
    > A jeszcze kilka lat temu było to łącznie jakieś 13 zł...
    >

    > --
    > MN

    Mam w domu zwykły bojler elektryczny 80l ustawiony na 65-70 stopni, jedna taryfa,
    bojler ciągle włączony- sterowany jego własnym termostatem.
    rodzina 3 osobowa. Za cały prąc płacimy miesięcznie 200-250 zł. Zużywamy miesięcznie
    9-10 m.sześć wody. Szacuję że około połowa to woda ciepła. Znajomi płacili zaciepłą
    wodę znaczne kwoty - sprawę załatwiło zakupienie zmywarki - zmywanie okazało się
    dużym źródłem kosztów ciepłej wody. Za ciepłą wodę płacą niewiele, za prąd kilka
    złotych więcej. Oczywiście mamy koszt inwestycji w zmywarkę.

  • 63. Data: 2015-02-23 15:10:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-23 o 09:18, Budyń pisze:

    > ja jestem spod wrocławia -sienieda. Do 3city moge na wakacje pojechać :)
    Co się nie da?
    Wszystko jest kwestią ceny.;)

  • 64. Data: 2015-02-23 15:39:35
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 15:10:25 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > Co się nie da?
    > Wszystko jest kwestią ceny.;)

    nie stać go :-)

    b.

  • 65. Data: 2015-02-23 16:27:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 15:39, Budyń pisze:

    > nie stać go :-)

    Prawda.
    Sam koszt związany z odległością to pewnie 1/3 ceny usługi.

    --
    MN